Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
En Çok Neden Ağlarsınız ?
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Sidretül Münteha
Üye
Konu Sahibi
En Çok Neden Ağlarsınız ?
Sevdiğim İnsanı Kaybettiğim Zaman Ağlarım.
' KalendeR '
Üye
Ağlayamadıgım için
unrivaled
Üye
sevdiğim insanı üzdüğüm zaman
Sidretül Münteha
Üye
Konu Sahibi
Oy Kullanırsanız Sevınırım
' KalendeR '
Üye
Ama bana göre bır oy yok,daha genıs acılı sıklar koysana meleek
Sidretül Münteha
Üye
Konu Sahibi
Uğraştırma Benı Derde Kullan Sende Elllam
Anıl Umut
Emekli Yönetici
Ağlamıyorum çook uzun zamandır yahu
oy kullanamıyacam bu durumda Melek(madem kullanmayacam ne diye mesaj yazıp tantana yapıyom demi?)
Sidretül Münteha
Üye
Konu Sahibi
Estağfurullah Amaa Sınırr Edıyosunuzz Benı Bılın
[ 35caldion ]Unutamadın Mı ?
huri$
Üye
canim benim dertler birikir birikir sonra bir patlar i$te o an kimse susturamaz baya bir aglarim gozlerim portleyene kadar aglarim
sonra çabuk toparlanip hayata kaldigim yerden devam ederim ne yapayim elim mahkum çoluk var çocuk var onlar için guçlu olmak zorundayim