TheNightMare.
Üye
alıntılarıda sil la![]()

alıntılarıda sil la![]()

Eşek kesme derneği kapandı mı?

Neden? hmmm
herkes sıkılmış olmalı itiraz ettiğine göreNeden? hmmm

Eşek kesme derneği kapandı mı?
Müdür istifa edince dernek dağıldı be dedeNeden? hmmm
.gif)
biraz geç kaldın
ama alıntılardan bakmıssındır 
sen konunun eski halini görecektin![]()
![]()

hemde nasılmesajları düzenlemeseydin geç kaldımanladığım kadarıyla dünkü kedi eşek muhabeti devam ediyor
![]()

mesajları düzenlemeseydin geç kaldımanladığım kadarıyla dünkü kedi eşek muhabeti devam ediyor
![]()

derneğimize bağışladıdedenin 100 papeli ne oldu![]()

dedenin 100 papeli ne oldu![]()

açılış olarak kedi kuyrugu![]()

