Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
en çok güldüğünüz komedyen kimdir?
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mad EagLe
Üye
Okan bayülgen biraz sivri dilli çok kendini beğenmiş olduğundan pek sevmiyorum ama zeki birisi güldürebiliyor ama beyazıtı daha çok severim daha cana yakın alçak gönüllü birisi. Ata demirer favorimdir celibon
Beni Askerde OnBasi Yaptilar ..
Simdi OnBasisin .. Ama Hangi Onludan Sorumlu Oldugunu Soylemiyorlar ..
Bu 1000 Kisiden Hangi Onlu Benim Lan Deyince ..
Askerlik Bitiyor Zaten .. =]
MasteLaa
Üye
Ben buradan diyorum en çok güldüğüm JACKALMAMİ dir
haydaravısyon
Üye
Abdullah şekeroğlu
aleranol
Üye
Ata Demirer ve Beyazıt Öztürk. Diğerleri biraz sacmaliyor. Okan baskalariyla dalga geciyor sovunda. Sahan hep terbiyesizlik ve küfür. Cem yilmaz ise kişiliksiz bir insan. Terbiyesiz kendini begenmis birşey. Habercilerle kac kez dalga gecti. Ama beyazin hicbir aşırılığı olmadi ata Demirer ise küfürlü şaka yapsa bile bir sınırı oluyor.
- - - Eklendi - - -
Ama Beyazıt daha iyi bence.
paradox07
Üye
Ata demirer ve beyazıt öztürk.recep ivediki de çok severim
Kingmortall
Üye
Kemal sunal küfür etmeden doğal güldürüyor bizi filimlerini hağla izler gülerim
şahan gökbakar beyazıt öztürk ata demirel ve diğerleri tırnağı olamaz
besim.farhan
Üye
tabiki Tolga Çevik ve Cem Yılmaz ama tolga daha önde..