sinerler
Üye
elinizdeki cihazın değerini bili
arkadaşlar son zamanlarda nokia telefonlar özellikle de symbian o kadar ezildi ki bunu hepimiz gördük. Reklamlardan mıdır bilmem herkeste bi android çılgınlığı almış gidiyo. Neyse size burda nokia şöyledir veya şu özellikleri var demiyeceğim. Bugün başımdan gdçen bi olayı anlatacağım. Öncelikle şunu belirteyim ki söz konusu arkadaşın i pod u var. Bugün oturuyoduk telefonumu (c6 01) aldı baktı şöyle bi üstteki kısayolları falan açınca android mi bu dedi hayır dedim kaça aldın dedi 600 dddim 1-2dk karıştırdı iyi almışsın bu fiyata fena telefon değil dedi. Yani arkadaşlar elinizdeki cihazların değerini bilin. Emin olun ki o özelliklerdeki bi telefonu nokia dan başka kimse size sunmaz. Biz hep android şöyle şu böyle diyoruz. Dışardan biri de bizim hakkımızda böyle düşünüyo işte.
kullanimi karisik geldi
?

