elinizdeki cihazın değerini bili

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

sinerler

Üye
    Konu Sahibi
elinizdeki cihazın değerini bili
arkadaşlar son zamanlarda nokia telefonlar özellikle de symbian o kadar ezildi ki bunu hepimiz gördük. Reklamlardan mıdır bilmem herkeste bi android çılgınlığı almış gidiyo. Neyse size burda nokia şöyledir veya şu özellikleri var demiyeceğim. Bugün başımdan gdçen bi olayı anlatacağım. Öncelikle şunu belirteyim ki söz konusu arkadaşın i pod u var. Bugün oturuyoduk telefonumu (c6 01) aldı baktı şöyle bi üstteki kısayolları falan açınca android mi bu dedi hayır dedim kaça aldın dedi 600 dddim 1-2dk karıştırdı iyi almışsın bu fiyata fena telefon değil dedi. Yani arkadaşlar elinizdeki cihazların değerini bilin. Emin olun ki o özelliklerdeki bi telefonu nokia dan başka kimse size sunmaz. Biz hep android şöyle şu böyle diyoruz. Dışardan biri de bizim hakkımızda böyle düşünüyo işte.
 


doctorrr

doctorrr

Üye
hacım seninde canın sıkıldı dimi ondan böyle bi konu açtın
 
kaplan4680

kaplan4680

Üye
form'da canlılık bitti ya
 
SilentOne

SilentOne

Üye
güncelleme takvimi yklaşssın curcunayı gor
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
arkadasim benim telefonumu aldi nasil kullaniyosum bunu diyip geri verdi:ehe kullanimi karisik geldi
 
PriZm

PriZm

Üye
:locked: ?

----------Eklendi @ 17:22:24 ---------- Yazıldı @ 17:21:55 ----------

arkadasim benim telefonumu aldi nasil kullaniyosum bunu diyip geri verdi:ehe kullanimi karisik geldi
android 1 dakika kullanımla öğrenilecek sistem değil :)
 
tarxhn

tarxhn

Üye
son günlerde forumda hareket yok nerede bu millet
 
^BaRoN^

^BaRoN^

Üye
Hey allahım milletin canı sıkılmış galiba...
 
farukbekl

farukbekl

Üye
bu arkadaş iphone 4s ios'u görmemiş.. sen o telefonu eline al. bak bakalım symbian sayfasına uğruyormusun..:):) güldürme milleti.
 
H.TOGAN

H.TOGAN

Üye
bu arkadaş iphone 4s ios'u görmemiş.. sen o telefonu eline al. bak bakalım symbian sayfasına uğruyormusun..:):) güldürme milleti.

simdi guzel kardesim olaya yanlis acilardan bakiyorsun burda kimse diger isletim sistemlerini kotulemiyor. Arkadasin anlatmak istedigi herkes bilmeden symbian a laf atiyor ama ellerine aldiklarinda hoslarina gidiyor diyor. Senin acindan bakarsakta bende sana; eline wp7 li bir cihaz alsan iphone filan gormez gozun derim ;)
 
DeaDLoST™

DeaDLoST™

Üye
simdi guzel kardesim olaya yanlis acilardan bakiyorsun burda kimse diger isletim sistemlerini kotulemiyor. Arkadasin anlatmak istedigi herkes bilmeden symbian a laf atiyor ama ellerine aldiklarinda hoslarina gidiyor diyor. Senin acindan bakarsakta bende sana; eline wp7 li bir cihaz alsan iphone filan gormez gozun derim ;)
Bazen cidden düşünmüyo değilim daha dün çkmış bi sistemi gerçekten savunanlar olurmu diye valla oluyormus cidden bunu iOs için zamanında yapanları symbiancılar ciğ ciğ yiyodu:)
 
serinaga

serinaga

Üye
Çoğu kişinin işi okulu var, ehh kalanların da canı sıkılır tabiii, walla ben telimin kıymetini biliom.
 
H.TOGAN

H.TOGAN

Üye
arkadasim bu tip tabirler kurmak forumumuzun duzenini bozar. Lutfen biraz dikkat edelim ;)
 
serinaga

serinaga

Üye
simdi guzel kardesim olaya yanlis acilardan bakiyorsun burda kimse diger isletim sistemlerini kotulemiyor. Arkadasin anlatmak istedigi herkes bilmeden symbian a laf atiyor ama ellerine aldiklarinda hoslarina gidiyor diyor. Senin acindan bakarsakta bende sana; eline wp7 li bir cihaz alsan iphone filan gormez gozun derim ;)

Tamamen katılıyorum ...
 
H.TOGAN

H.TOGAN

Üye
DeaDLoST™;4505153' Alıntı:
Bazen cidden düşünmüyo değilim daha dün çkmış bi sistemi gerçekten savunanlar olurmu diye valla oluyormus cidden bunu iOs için zamanında yapanları symbiancılar ciğ ciğ yiyodu:)

daha dun cikmis derken; wp7 isletim sisteminden bahsediyorsan eger benim bildigim 1 seneden fazla oldu bu sistem piyasaya suruleli sadece nokia yeni kullanmaya basladi;)
 
Tuba

Tuba

Üye
konudaki mesajlar düzenlendi konu taşındı ve fazla tartışmaya yön vermemek adına :locked:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt