elinde nokia 1200 1110 vb telefon olan

Sponsorlu Bağlantılar

Ottoman Slap

Ottoman Slap

Üye
    Konu Sahibi
elinde nokia 1200 1110 vb telefon olan
sadece mesaj icin kullanacagim tuslari yumusak bir telefon ariyorum maksimum butcem 30 tl ogrenciyim
 


Dracule Mihawk

Dracule Mihawk

Üye
kardeşim telefoncularda bulabilrsin aslnda istedgin marka modelin ikinci elini..
 
canersonmez94

canersonmez94

Üye
bende sony ericsson J100i var. Küçük ve pratik bir telefon sana 15 TL olur Sahibinden.com da Get ile satabilirim Get bedelini ödersen

- - - Eklendi - - -

eski fakat bir o kadarda kullanışlıdır. çok sağlam telefondur. Bir sorunu arada sırada telefon görüşmesi yaparken senin sesin karşıdaki kişiye gitmiyor onun dışında mesajlaşma için oldukça ideal mikrofonunu değiştiredebilirsin
İÇERİK TELEFON ŞARJ ALETİ

- - - Eklendi - - -

PM ATARSAN SEVİNİRİM

- - - Eklendi - - -



- - - Eklendi - - -

Resimdekinin aynı sadece en üstteki sol ve sağ tuşların rengi gitmiş beyaz renkte

- - - Eklendi - - -

VAZGEÇTİM TELEFON AÇILMIYOR ÖLMÜŞ ÇÖPE ATTIM
 
Ottoman Slap

Ottoman Slap

Üye
    Konu Sahibi
ilginize tesekur ederim arkadaslar dogru telefoncularda bulurum da biliosunuz aldiklarinin 2 3 katina satiyo hepsi 50 60 cekiolar nrdeyse zaten ogrenciyim en ufak para degerli biliosunuz hani dedim kenarda durduran kullnmayan kardeslerim varsa
 
Hasand.

Hasand.

Üye
ARKADASIM BENCE 45 TL YE SAHIBINDEN .COM DA SATILIYOR SIFIR 15 lira daha ver sifir al
 


Üst Alt