Büyük ihtimal amd tabanlı bir anakart kart kullanıyorsun, sorun ekran kartından yada ekran kartının sürücüsünden değil, sadece anakartının en son yazılımı indir ve kur biostan ek olarak ekran kartın kaç mb ise ona göre ayarla, misal 64 mb ise 64 yap 128 mb ise 128 yap, kolay gelsin.
Aynı sorunla bende karşılaştım ilk etap açılmıyor ekran ama reset tusuna basına görüntü geliyor, üsteki yöntemleri yaparsan sorunun kalmaz arkadaşım.