Yardım Ekrana Görüntü Gelmiyor (8600 Gt)

Sponsorlu Bağlantılar

sata3

sata3

Üye
    Konu Sahibi
Ekrana Görüntü Gelmiyor (8600 Gt)
Arkadaşlar Önceden Görüntü Geliyordu Şimdi Hiç Gelmiyor Takıyorum Fan Çalışıyor Ekrana Görüntü Gelmiyor Yardım Edebilirmisiniz?
Not:Model 8600 Gt
 


L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
kart uçmuş :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: mısto61
Van Hohenheim

Van Hohenheim

Üye
o zaman kart yuvası uçmuş :D
 
  • Beğen
Tepkiler: mısto61
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
ya anakart ekran kartının yuvası bozulmuş
ya da ana kart komple uçmuştur ikisinden biri
 
  • Beğen
Tepkiler: mısto61
hikmet366

hikmet366

Üye
bendede aynı :) ama benimki işlemciden kaynaklanıyor fan dan tutuyorum az bir yukurı kaldırıyorum pc açılıyor. bir dene :)
 
sata3

sata3

Üye
    Konu Sahibi
ya anakart ekran kartının yuvası bozulmuş
ya da ana kart komple uçmuştur ikisinden biri
evet başka ekran kartını denedim o da çalışmıyor sadece onboard çalışıyo
bendede aynı :) ama benimki işlemciden kaynaklanıyor fan dan tutuyorum az bir yukurı kaldırıyorum pc açılıyor. bir dene :)
cevabın için teşekkür ederim ama kabloyu çıkartıp takınca görüntü onboarda bile gelmiyo
 
hikmet366

hikmet366

Üye
şunu denermisin haporleri aç sesini de aç pc açılıyormu bir bak bkm hani açılma sesi varya onu duyabiliyormusun
 
  • Beğen
Tepkiler: mısto61
hikmet366

hikmet366

Üye
ekran kartı yuvası anakartı mondalıdır çıkmaz .D ana kartı değişmen gerekir eğer öyleyse
 
  • Beğen
Tepkiler: mısto61
hikmet366

hikmet366

Üye
pc w8 ses gelmiyor normaldede
bunu demenden endişeliydim bunu diyecene %60 emindim hım o zaman işlemciyi sök toz varsa üfle işlemci soketin orlarda işlemciyi yerine tak ramlerin soketini değiştir eğer fazlaysa
 
sata3

sata3

Üye
    Konu Sahibi
ekran kartı yuvası anakartı mondalıdır çıkmaz .D ana kartı değişmen gerekir eğer öyleyse
bende öyle biliyordum ama bir soruyum dedim
bunu demenden endişeliydim bunu diyecene %60 emindim hım o zaman işlemciyi sök toz varsa üfle işlemci soketin orlarda işlemciyi yerine tak ramlerin soketini değiştir eğer fazlaysa
dediklerinin hepsini yaptım ama sadece onboarddan görüntü geliyor
 
hikmet366

hikmet366

Üye
ekran kartı başka bir pc de çalışıyor ise ekran karrtı çalışıyor geriye bios ve ana kart kalıyor
 
  • Beğen
Tepkiler: mısto61
sata3

sata3

Üye
    Konu Sahibi
ekran kartı başka bir pc de çalışıyor ise ekran karrtı çalışıyor geriye bios ve ana kart kalıyor
onboad ekran karti iğrenç euro truck simulator 2 de düşük ayarda bile kasıyor gülsemmi ağlasammı
 
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
on boardda sorunsuz açılıyorsa ve ekran kartı başka bir anakartta çalışıyorsa kesin anakartan dır port veya başka bir sorun olabilir ama anakartandır
 
  • Beğen
Tepkiler: mısto61
sata3

sata3

Üye
    Konu Sahibi
on boardda sorunsuz açılıyorsa ve ekran kartı başka bir anakartta çalışıyorsa kesin anakartan dır port veya başka bir sorun olabilir ama anakartandır
hadi ya yeni anakrt onla uyumlu yeni ram filan babam asla yeni pc almaz ets 2 de kasıyor direksiyondan zevk bile almıyorumŞimdi Tek Çare Yeni Anakart'mı
 
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
hadi ya yeni anakrt onla uyumlu yeni ram filan babam asla yeni pc almaz ets 2 de kasıyor direksiyondan zevk bile almıyorumŞimdi Tek Çare Yeni Anakart'mı
Eğer port yüzünden ise anakart üzerinde başka port yok mu
 
  • Beğen
Tepkiler: hikmet366


Üst Alt