ondanmı olmuyor acaba.
tecrübeli arkadaşlar tavsiye bekliyorum telefon ayvayı yicek yoksa 

kardeş sendekinin versiyonuda 07.24 mü?
dün nette biraz dolaşırken yabancı sitelerde seninde dediğin gibi agps li bişeyler vardı.bu 07.24 te sürücü sorunu filan gibi bişeyler yazıyordu tabi inglizcemiz olmadığından tam anlamadım.fakat orda bahsedilen bişey vardı EMEA 1.10 Setup filan diye konuşuyorlardı bunu biraz araştırınca şu siteyi buldumLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
bunlar firmware galiba.07.24 dün 07.40ı çıkmış bide altında başka versiyonlar var ne olduklarını anlayamadım.07.24 yerine onlardan birini telefona yüklemeyemi çalışsam acaba bide Data Package
version diyo bu nedirki acaba?telefonun neresinden öğrenebilirimki.valla ne yapacağımı şaşırdımtecrübeli arkadaşlar tavsiye bekliyorum telefon ayvayı yicek yoksa
kafam çooook karıştı:![]()
jaf benim telefonu bulamıyor.bikere buldu bişey yükler gibi oldu telefonu rahmetli etti.telefonu açınca ışıkları yanmıyo sadece ekrana nokia logosu geliyor okadar başka bişey yapmıyor.phoniex kurmaya çalışıyorum dongle hatası veriyor.çözemedim gitti.bilgisayara yeni win kurucam bakalım hatalar düzelip telefonu görecekmi proglamlar yok nasıl yapcaz bilemiyorum.bitliste oturuyorum buralarda telefona program yüklücek düzgün biyer olduğunuda sanmıyorum.pirince giderken bulgurdanda olduk
.windovs yükleyeyim bakalım sonuç ne olacakmalesef telefon sustujaf benim telefonu bulamıyor.bikere buldu bişey yükler gibi oldu telefonu rahmetli etti.telefonu açınca ışıkları yanmıyo sadece ekrana nokia logosu geliyor okadar başka bişey yapmıyor.phoniex kurmaya çalışıyorum dongle hatası veriyor.çözemedim gitti.bilgisayara yeni win kurucam bakalım hatalar düzelip telefonu görecekmi proglamlar yok nasıl yapcaz bilemiyorum.bitliste oturuyorum buralarda telefona program yüklücek düzgün biyer olduğunuda sanmıyorum.pirince giderken bulgurdanda olduk
.windovs yükleyeyim bakalım sonuç ne olacak
PRESS POWER ON NOW! Searching for phone
işte bütün mesele bu sürekli telefon bulunamadı diyor telefonu bulsa belki olacakta bulamıyor bi türlü.yeni win kurdum ondada bi değişiklik olmadı.phoniex te kurulmadı.kurulurken dongle hatası verip retry yada finişh diyo finişh diyincede programı kurmadan kapatıyor jafta telefonu bulmuyor.aksi gibi internetim çok yavaş.köyden wınn la bağlanıyorum100 mb lık dosyayı 6-7 saatte indiriyo hatta inmiyo yarıda bağlantıyı koparıyo.e90 nı daha çok modem olarak kullanıyordum hızlı oluyo ozaman internet. akşam elektirikler kesilmez nette hızlı olursa teamweardan bide sen bak bari.belki senin el uğurlu gelir.sende olmasan ilgilenen yok valla saolasın.
neyse usb ile uğraştı olmadı.fbus denedi olmadı. 1-2 saat baya uğraştık.sonra kasayı açıp fbus la ordan denemeye başladı yer mi yemezmi fiklan derken 3. saatin sonunda yazılımı yemeyi başardı.tabi olan bizim telefonun kasaya oldu ayvayı yedi biraz.tırnaklardan 1i kırılmış tam oturmuyor arka kısmı hafif ten ararlık gibi dikkat etmeyince belli değil ama ben bildikten sonra huylandırıyo beni.yazılımı yiyince telefon kendine geldi gps de çalışmaya başladı. rahatladım.en azından emekler boşa gitmemiş oldu.olan bana oldu.tatvanda bi gece kalmak zorunda kaldım
of bayada yazdım hepsini okuduysanın helal olsun.ilgilenen arkadaşada teşekkürler
