ben e63 kullanıyorum ayarlar menusunde cıhaz yonetıcısını kullanarak yapabılırsın ama ben yapamadım ıslem ıptal edıldı dıyor
Olmadı bı telefoncuya gotur
----------Eklendi @ 22:18:06 ---------- Yazıldı @ 22:14:40 ----------
arkadasım senın profılıne baktımda eskısehırlıymıssın yanı hemsehrıyız

Sen eskısehırın neresındensın cunku bulundugun yerde nokıa shop yok demıssın ancak doktarlar caddesınde ısmet ınonu duragından carsı tarafına gıderken sag tarafta nokıa shop varda o yuzden yanı