düzgün bir tarayıcı lazım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

savarona41

Üye
    Konu Sahibi
düzgün bir tarayıcı lazım
opera mobil ve mini kullanıyorum ama bunlar yakınlaştırma uzaklaştırmada sıkıntılı düzgün bi tarayıcı önerebilirmisiniz?
 


Hasan

Üye
skyfire kapalı!!!

----------Eklendi @ 15:29:29 ---------- Yazıldı @ 15:27:19 ----------

uc browser var
 
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
Uc browser süper bence
 
denizyildizi345

denizyildizi345

Üye
Ben opera mini ve mobile kullanıyorum ve iyi tarayıcılar.Bunlar dışında uc browser var başkada düzgün tarayıcı yok zaten.
 
ibrother

ibrother

Üye
operanin eski versiyonlarini dene istersen.
 
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
Evet opera mini 4.4 süper
 

savarona41

Üye
    Konu Sahibi
ucweb 8 güzele benziyor
 
Symbianist

Symbianist

Üye
ucweb
 

Hasan

Üye
uc browser mı ucweb mi pek farkı yok ama
 
ismail

ismail

Üye
uc web browser 8.0 çok güzel =) wifiden indirmeler mükemmel 400kb/sn üzerine rahat çıktım wifiylen ;)
 

Hasan

Üye
link atabilirmisin
 
ismail

ismail

Üye
sitesine gir orda tele göre seçim modu var ;)

 
mstf_l

mstf_l

Üye
tercih meselesi bana göre opera mini bazılarına göre opera mobile bazılarına uc browser
 
'h716043'

'h716043'

Üye
bana göre oupeng
 
  • Beğen
Tepkiler: Symbianist
mstf_l

mstf_l

Üye
tabii ki oupengte var
 
  • Beğen
Tepkiler: Symbianist

Hasan

Üye
bolt browser ı unutmayın:ehe
 
Symbianist

Symbianist

Üye
ucweb diyorum
 
'h716043'

'h716043'

Üye
bolt kapalı
 
  • Beğen
Tepkiler: Symbianist
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt