Duyuru

  • 13 Eylül 2013
  • 489 Okunma
  • 12 Cevap

  1. 12 Eylül 2013 Perşembe yani dün akşam saat 17.00 sularında sunucu tarafında yapılan IP değişiklikleri dolayısı ile, DNS sunucuları yeni IP yi bulamadıklarından bazı kesimden siteye erişiminiz sağlanamamıştır. Eğer siteye erişebiliyorsanız, DNS sorununuz yoktur, ulaşamayan arkadaşlar en kısa zamanda DNS cache lerinin kendi kendine güncellenmesi ile ulaşır duruma gelecektir. Bu süreci beklemek istemeyenlerin ise, DNS ayarlarına manuel olarak Google DNS lerini girmelerini tavsiye edebiliriz. (8.8.8.8 - 8.8.4.4)
     


    Yazan: haydaravısyon
  2. :bottom:
     
  3. Zaten üstte yazıyorduki :ehe
     
  4. üst ten kopyalamış zaten :p
     
  5. Hakkını yememek lazım. Sonuçtu mavi renk falan vermiş bi emek var yani ortada :D
     
  6. emeğe saygı :ehe
    :tşk:
     
  7. Aynen :D :tşk:
    ---
    Zaten dns değiştirmeden siteye girilmiyor siteye giremeyenler bu uyarıyı nasıl görecek :biggrin:
     
  8. :rica:
     
  9. ben üst kısmı kapatmıştım geri açamadım:ehe
     
  10. Bi kapandımı bida açılmıyor yeni duyuru gelene kadar. bende kapatmıştım dns duyurusu gelince otomatik açıldı.
     
    achambo bunu beğendi.
  11. Neden ki :)



    sizdede cevaplaya basınca yollamamzlık yapıyor mu? 4 tane sekmede mesaj yazdım yollan mıyor.
     
  12. aynen öyle oldu 2 mesaj attım o yüzden:D

    açıkladın nasıl olduğunu
     
Yüklüyor...
23/09/2018 - 13:31