Durum Eklentisi Güzel Olabilir :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
Durum Eklentisi Güzel Olabilir :)
S.a Maxicep Ailesi ;

Bazen Maxicep'de Çoğu Arkadaşın İşi Yoğun Oluyor Ve Siteye Bakıp Özel Mesajlarına Veya Profil Mesajlarına Cevap Yazamıyor :) Ve Cevap Bekleyen Kişi Acaba Bana Kırgınmıki Gibi Şüpheye Düşüyor

Bunun İçin de Msn 'deki Gibi Çevrimiçi,Meşgul,Dışarıda Diye Seçenekler Olsa Hızlıca Bu Durumları Değiştirebilmek İçin Sağ Üstteki Nickimizin Yanında "Durumunu Değiştir" Bölümü Olsa Profil Sayfamızda Ve Postbit Legacy Bölümünde Gözükse Sizce Güzel Olmaz mı ?


Teşekkürler ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: celibar ve Burak


Revengeful

Emekli Yönetici
Gereksiz bence :D
 

Burak

Üye
iyi olurdu aslında. avatarın etrafını saran renkler.

yeşil uygun,kırmızı mesgul. :D :hmmm
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
vay güzel fikirler gibi geldi sanki."
 
celibar

celibar

Üye
güzel fikir :oke:
 
zaza

zaza

Üye
güzel fikre benziyor ama aynı duygular yine yaşanacaktır:ehe
 
canturgay

canturgay

Üye
alttaki anten aynı işi görmüyor mu:hmmm
 
Trackmania

Trackmania

Üye
Bize özel küçük bir yazı alanı bırakılmış oraya meşkul/dışarda yazabiliriz :D
 
zaza

zaza

Üye
Bize özel küçük bir yazı alanı bırakılmış oraya meşkul/dışarda yazabiliriz :D
ama orasını düşüncesini ifade etmek için kullanılıyor kimsenin öyle birşeyle uğraşacağını sanmam
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Durumunu değiştirecek kadar ugrasacaginida sanmam o zaman :D
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
Bildirim Haberine Bakıyor Gibi :D 1.yi Tıklayacak Aşağı Doğru Durumlar Açılacak :D 2. Olarak Durum'u Seçecek :D

2 Tık Toplam Yahu :D
 

Neverex

Üye
Ben bu öneriyi yönetime sunmuştum.Uygun olmayacağı söylenmişti.Ben yine olsun derim en azından bir metin bölümü gibi olabilir.:oke:
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
Yönetimden Cevap Bekliyoruz.. :)
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Olabilir, neden olmasın. :dry:
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Sabır. :ehe
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Negative ile anlaşamadığın diğer bir konuda bu sanırım :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

___kaptan___
Cevap
16
Görüntüleme
3K
DarkredBlue61
Cevap
22
Görüntüleme
9K
DarkredBlue61
haydaravısyon
Cevap
3
Görüntüleme
5K
PremiumWork


Üst Alt