Kobra_FighterTR
Üye
Durum Eklentisi Güzel Olabilir :)
S.a Maxicep Ailesi ;
Bazen Maxicep'de Çoğu Arkadaşın İşi Yoğun Oluyor Ve Siteye Bakıp Özel Mesajlarına Veya Profil Mesajlarına Cevap Yazamıyor
Ve Cevap Bekleyen Kişi Acaba Bana Kırgınmıki Gibi Şüpheye Düşüyor
Bunun İçin de Msn 'deki Gibi Çevrimiçi,Meşgul,Dışarıda Diye Seçenekler Olsa Hızlıca Bu Durumları Değiştirebilmek İçin Sağ Üstteki Nickimizin Yanında "Durumunu Değiştir" Bölümü Olsa Profil Sayfamızda Ve Postbit Legacy Bölümünde Gözükse Sizce Güzel Olmaz mı ?
Bazen Maxicep'de Çoğu Arkadaşın İşi Yoğun Oluyor Ve Siteye Bakıp Özel Mesajlarına Veya Profil Mesajlarına Cevap Yazamıyor
Ve Cevap Bekleyen Kişi Acaba Bana Kırgınmıki Gibi Şüpheye DüşüyorBunun İçin de Msn 'deki Gibi Çevrimiçi,Meşgul,Dışarıda Diye Seçenekler Olsa Hızlıca Bu Durumları Değiştirebilmek İçin Sağ Üstteki Nickimizin Yanında "Durumunu Değiştir" Bölümü Olsa Profil Sayfamızda Ve Postbit Legacy Bölümünde Gözükse Sizce Güzel Olmaz mı ?
Teşekkürler 





