Dünya yer değiştiriyor !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
atakax

atakax

Üye
????? hakkaten nasıl bilim adamı olmuş bunlar ya :D
 


DoRM

DoRM

Üye
asıl sen mantıklı ol dünyanın o güneşe yaklaştığı durumlarda zaten dünya yörüngesinde ve dengesinde..
tamm bak ben diyorum ki: kışın o kdr kilometre uzaklaşınca donmuyorsak 1 mm fazla uzaklaşıncamı donacağız ??

--------------- Ekleme ---------------

Ben ne demişim:



Sen ise:



Ben yörüngedeki sapmadan söz etmişim, sen ise yörüngede halihazırda olan hareketten.

Şu da Bilim ve Teknik dergisinin 1983 yılı Temmuz sayısından alıntı:

Yeterince açık oldu mu, Einstein?
:aha:1983 yılı denen bir şeye inanıyormusun yani sen şimdi öyle bir sapmadan dünya hiç etkilenmez emin olablirsn yada max. hava sıcaklığı 1 derece değişir
 
DoRM

DoRM

Üye
Evet arkadaşlar son şili depreminde dünya yörüngesinden 8 cm kaydı :D hani yanmadık niyeki acaba???????????? çok bilmişler sizii
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
505
Haydar
d€rVish
Cevap
0
Görüntüleme
928
d€rVish
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
1K
Doğuş Pertez


Üst Alt