????? hakkaten nasıl bilim adamı olmuş bunlar ya :D
DoRM Üye nadir3391' Alıntı: asıl sen mantıklı ol dünyanın o güneşe yaklaştığı durumlarda zaten dünya yörüngesinde ve dengesinde.. Genişletmek için tıkla ... tamm bak ben diyorum ki: kışın o kdr kilometre uzaklaşınca donmuyorsak 1 mm fazla uzaklaşıncamı donacağız ?? --------------- Ekleme --------------- Cynical' Alıntı: Ben ne demişim: Sen ise: Ben yörüngedeki sapmadan söz etmişim, sen ise yörüngede halihazırda olan hareketten. Şu da Bilim ve Teknik dergisinin 1983 yılı Temmuz sayısından alıntı: Yeterince açık oldu mu, Einstein? Genişletmek için tıkla ... 1983 yılı denen bir şeye inanıyormusun yani sen şimdi öyle bir sapmadan dünya hiç etkilenmez emin olablirsn yada max. hava sıcaklığı 1 derece değişir
nadir3391' Alıntı: asıl sen mantıklı ol dünyanın o güneşe yaklaştığı durumlarda zaten dünya yörüngesinde ve dengesinde.. Genişletmek için tıkla ... tamm bak ben diyorum ki: kışın o kdr kilometre uzaklaşınca donmuyorsak 1 mm fazla uzaklaşıncamı donacağız ?? --------------- Ekleme --------------- Cynical' Alıntı: Ben ne demişim: Sen ise: Ben yörüngedeki sapmadan söz etmişim, sen ise yörüngede halihazırda olan hareketten. Şu da Bilim ve Teknik dergisinin 1983 yılı Temmuz sayısından alıntı: Yeterince açık oldu mu, Einstein? Genişletmek için tıkla ... 1983 yılı denen bir şeye inanıyormusun yani sen şimdi öyle bir sapmadan dünya hiç etkilenmez emin olablirsn yada max. hava sıcaklığı 1 derece değişir
DoRM Üye Evet arkadaşlar son şili depreminde dünya yörüngesinden 8 cm kaydı hani yanmadık niyeki acaba???????????? çok bilmişler sizii
Evet arkadaşlar son şili depreminde dünya yörüngesinden 8 cm kaydı hani yanmadık niyeki acaba???????????? çok bilmişler sizii