Haber Dungeon Hunter 4 Mağaza'da!

Sensation

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Dungeon Hunter 4 Mağaza'da!


En son Asphalt 8 oyununu yayınlayan Gameloft, yeni oyununu Türkçe dili de dahil olmak üzere ücretsiz olarak kullanıma sundu. Oyunu kurabilmek için en az 1 GB RAM gerekmektedir.

Beğenilen aksiyon RYO efsanesinin en kapsamlı, başarılı ve bağımlılık yaratıcı bölümünde tehlikeye atıl!

***** ZİNDANLARDA GEZİNMENİN HEYECANINI YENİDEN KEŞFET
- DESTANSI bir hikayenin ve müthiş ortamların içinde ilerle
- Yüzlerce düşmanı ve devasa patronu PARÇALA
- Sayısız ürünü YAĞMALA

***** GERÇEK BİR RYO DENEYİMİ YAŞA
- Eşsiz savaş tarzına sahip 4 Karakter Sınıfı'ndan birini seç
- Savaş becerilerini YÜKSELT
- Malzemelerini üret, tılsımla ve KİŞİSELLEŞTİR
- Savaşçının etrafındaki gizemleri çöz

***** ÇOK OYUNCULU AKSİYONU DENE
- Yüksek derecede yoğun dövüşler için İşbirlikli meydanlara gir
- PvP modda savaş becerilerini sergile!

Çok uzun süre önce varlıklarının sona erdiği düşünülen bir ırk olan İblisler geri dönmüştür. Kabus gibi bir uykudan uyandığında krallığın Valenthia'nın yerle bir edildiğini görürsün. Savaşta yara almamışsındır ve inanılmaz yeni güç ve beceriler gizemli bir şekilde sana hediye edilmiştir. Halkının tek umudu sen olabilirsin...

Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

 
Son düzenleme:
Tepkiler: bulutsuzgece, plenken ve beats
tam ben açıyordum konuyu guzel şeyler bunlar devamı da dokulecek en kısa zaman da
 

saynesim

Üye
teşekkürler haber için ücretsiz olmasıda güzel
 
oyunu pc ye yukleyemiyorum minimum sistem ozzeliklerini karşılamıyor diyor i7 2600k var 8 gb ddr ram hd 7870 ekran var acaba oyunu açmak için ne gerekiyor extreme falan sanırım
 
ne bu yani ya ücretsiz olarak çıkan buyuk boyutlu oyunların tümü 1 gb ram veya faha fazlası yazıyor ollmazki iosta nasıl destekliyor 512mb ram 4s 4 de ozaman çoğu yüksek oyunu.
 

Hagios

Üye
Geldikçe geliyor Teşekkürler.
 
Anlaşıldı.İlerdede 2gb Ram ve üstü olacak.Son Telefonum
 

dakamon

Üye
Abi 900 mb 820 720 520 620 v.b sahipleri telefondaki kapasite yetersizliğinden oyunu yükleyemeyecekelr sd karta uygulama yükleme özelliği gelmeli aksi halde yeni telefonum içinde 32 gb hafıza olan bi lumia olacak
 
Abi 900 mb 820 720 520 620 v.b sahipleri telefondaki kapasite yetersizliğinden oyunu yükleyemeyecekelr sd karta uygulama yükleme özelliği gelmeli aksi halde yeni telefonum içinde 32 gb hafıza olan bi lumia olacak
olsa nolur ? 512mb ram desteklemiyor. bir dahaki telefonum kesinlikle lumia olmayacak.
 

plenken

Üye
Bu güzel paylaşım için
 
Büyük ihtimal benimde
ben bundan sonra bedava verseler anca öyle alırım. uygulamalar sorunlu gelenler 512 mb desteklemiyor ee kardeşim ios 7 li iphone 4s neden kasmadan oynatıyor yüksek modern combat 4 leri falan o zaman oda kapalı sistem buda
 
ben bundan sonra bedava verseler anca öyle alırım. uygulamalar sorunlu gelenler 512 mb desteklemiyor ee kardeşim ios 7 li iphone 4s neden kasmadan oynatıyor yüksek modern combat 4 leri falan o zaman oda kapalı sistem buda
Kardeşim sistem deki eksikleri anladık sıkıntı yok yavaş yavaş çözülüyor fakat ram kısıtlaması olunca ...
 
Kardeşim sistem deki eksikleri anladık sıkıntı yok yavaş yavaş çözülüyor fakat ram kısıtlaması olunca ...
ben bundan sonra bedava verseler anca öyle alırım. uygulamalar sorunlu gelenler 512 mb desteklemiyor ee kardeşim ios 7 li iphone 4s neden kasmadan oynatıyor yüksek modern combat 4 leri falan o zaman oda kapalı sistem buda

Bakın hata yapıyorsunuz bunlar kaç kere söylendi bilmiyorum tekrar Ali Kemal Abi'mizin bir gönderisini sizlerle paylaşmak istiyorum.Ram konusunu bir daha tartışmamanız dileyiğle...

 
Bakın hata yapıyorsunuz bunlar kaç kere söylendi bilmiyorum tekrar Ali Kemal Abi'mizin bir gönderisini sizlerle paylaşmak istiyorum.Ram konusunu bir daha tartışmamanız dileyiğle...
tmm anlıyorum ancak neden bukadar az bir sınır koyuluyor rame demekki sistem kendisi harcıyor bişeyleri yani çok fazla olarak tartışma demiyelimde haksızlık diyelim.