Sensation
Emekli Yönetici
-
Konu Sahibi
-
olsa nolur ? 512mb ram desteklemiyor. bir dahaki telefonum kesinlikle lumia olmayacak.Abi 900 mb820 720 520 620 v.b sahipleri telefondaki kapasite yetersizliğinden oyunu yükleyemeyecekelr sd karta uygulama yükleme özelliği gelmeli aksi halde yeni telefonum içinde 32 gb hafıza olan bi lumia olacak
Büyük ihtimal benimdeolsa nolur ? 512mb ram desteklemiyor. bir dahaki telefonum kesinlikle lumia olmayacak.
ben bundan sonra bedava verseler anca öyle alırım. uygulamalar sorunlu gelenler 512 mb desteklemiyor ee kardeşim ios 7 li iphone 4s neden kasmadan oynatıyor yüksek modern combat 4 leri falan o zaman oda kapalı sistem budaBüyük ihtimal benimde
Kardeşim sistem deki eksikleri anladık sıkıntı yok yavaş yavaş çözülüyor fakat ram kısıtlaması olunca ...ben bundan sonra bedava verseler anca öyle alırım. uygulamalar sorunlu gelenler 512 mb desteklemiyor ee kardeşim ios 7 li iphone 4s neden kasmadan oynatıyor yüksek modern combat 4 leri falan o zaman oda kapalı sistem buda
o yavaş yavaş değil çok yavaş olucak benceKardeşim sistem deki eksikleri anladık sıkıntı yok yavaş yavaş çözülüyor fakat ram kısıtlaması olunca ...
Kardeşim sistem deki eksikleri anladık sıkıntı yok yavaş yavaş çözülüyor fakat ram kısıtlaması olunca ...
ben bundan sonra bedava verseler anca öyle alırım. uygulamalar sorunlu gelenler 512 mb desteklemiyor ee kardeşim ios 7 li iphone 4s neden kasmadan oynatıyor yüksek modern combat 4 leri falan o zaman oda kapalı sistem buda
Bu arada extra bir bilgiyi de bu konu vesilesiyle tekrardan hatırlatayım;
Windows Phone 8'de bazı uygulamaların 512MB RAM'li cihazlarda çalışmamasının sebebi ram yetmezliği değil. İzin verilen maksimum ram kullanılacak ram miktarının yetmemesidir. Onu da şöyle açıklayayım;
eğer geliştirici 512MB RAM uyumlu bir oyun veya uygulama yazacaksa bunu daha kodlara başlamadan belirtiyor. 512MB uyumlu bir uygulamanın kullanabileceği ("izin verilen") maksimum ram miktarı 150MB'la sınırlıdır. Bu sebeple aşırı optimizasyon ve kararlılık gerektiren bir geliştirme sureci oluşur. Geliştirici bu şekilde uğraşmaktansa direk olarak 1GB ram uyumluluğunu seçip kullanılabilir ram miktarını 300MB'a çıkartıyor.
Fakat Update3(GDR3) güncellemesiyle kullanılabilir ram sınırları ciddi derecede arttırıldı. Tam rakamları hatırlamıyorum ama 1GB uyumluluğu için 450MB,512MB RAM uyumluluğu için de 280MB'a çıkartıldı. Bu durumda da geliştiriciye büyük kolaylık sağlanmış oldu. Bu yüzden ileride değil 1GB 512MB ramli cihazlarda bile uygulama ram kısıtlama sorunu azalacaktır.
tmm anlıyorum ancak neden bukadar az bir sınır koyuluyor rame demekki sistem kendisi harcıyor bişeyleri yani çok fazla olarak tartışma demiyelimde haksızlık diyelim.Bakın hata yapıyorsunuz bunlar kaç kere söylendi bilmiyorum tekrar Ali Kemal Abi'mizin bir gönderisini sizlerle paylaşmak istiyorum.Ram konusunu bir daha tartışmamanız dileyiğle...
Yoldan 90 derece döndük..Bakın hata yapıyorsunuz bunlar kaç kere söylendi bilmiyorum tekrar Ali Kemal Abi'mizin bir gönderisini sizlerle paylaşmak istiyorum.Ram konusunu bir daha tartışmamanız dileyiğle...
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?