Dungeon hunter 2 sorununu çözümü

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kefenmez

Üye
    Konu Sahibi
Dungeon hunter 2 sorununu çözümü
1 BUÇUK AYDIR BU OYUNA KAFA YORUYORUM ESKİDEN RAHATÇA OYNADIĞIMIZ OYUNU ŞİMDİ OYNAYAMAZ OLMUŞTUK , C6-01 hacksiz kullanıyorum .. özet geçeyim oyunu telefondan tamamen kaldırın , 1.0.7 sürümünü kurmaya hazır tutun ve ayarlar>telefon>dil>ingilizce yapın , size telefon yeniden başlatılacak dicek ve telefon baştan başlıcak ingilizce olarak , sonra oyunu kurun v 1.0.7 oyuna girin sorunsuz sıkıntısız oynayın
 


benighted

benighted

Üye
bunları yapalım güzel de sonra Türkçe ye dönünce sonuç ne denedin mi acaba?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt