kefenmez
Üye
Dungeon hunter 2 sorununu çözümü
1 BUÇUK AYDIR BU OYUNA KAFA YORUYORUM ESKİDEN RAHATÇA OYNADIĞIMIZ OYUNU ŞİMDİ OYNAYAMAZ OLMUŞTUK , C6-01 hacksiz kullanıyorum .. özet geçeyim oyunu telefondan tamamen kaldırın , 1.0.7 sürümünü kurmaya hazır tutun ve ayarlar>telefon>dil>ingilizce yapın , size telefon yeniden başlatılacak dicek ve telefon baştan başlıcak ingilizce olarak , sonra oyunu kurun v 1.0.7 oyuna girin sorunsuz sıkıntısız oynayın
