Dungeon Hunter 2 Rehber

onr122

Üye
    Konu Sahibi
Dungeon Hunter 2 Rehber
DUNGEON HUNTER 2 OYUN REHBERİ​
  • OYUN BİLDİMİZ SİLKROAD- METİN2-WOW BENZERİ BİR OYUN
  • ONLİNE VEYA SİNGLEDE OYNAYABİLİRSİNİZ
  • ONLİNE VE SİNGLE OYNADINIZ KARAKTERLER AYNIDIR
  • OYUNDA 3 ÇEŞİT KARAKTER VARDIR.BUNLAR İLERKİ LWLLARDA ALAN SEÇİMİ YAPMAKTADIRLAR
OYUN GÖRÜNTÜLERİ
























Oyunda kullandınız karakterlerin özelliklerini, skillerini yazarsanız oyunu çözmemiz kolaylaşır.Herkez karakterlerinin özelliklerini yazarsa yeni başlayanlara rehber olur.
daha fazla bilgi için konuyu canlı tutalım
BÜYÜCÜ-SHADOWMANCER
STATS=ENERGY veriyorum kullandım itemler bunu istoyr ve vuruşumu arttırıyor
İTEM=ENERGY özellik isteyen itemleri kullanıyorum
Silah=staff yada spear kullanabiliyoruz artık hangisi varsa
SKİLL
A)Class skill
AKTİFLER
cold ray=vuruş skilli(uplamayın bence)
doppelganger=teleport yapıyor(gereksiz yararını pek görmedim)
stormslave= hortum çıkarıyor ve düşmanı uzaklaştırıp donduruyor(gereksiz)
thunder braıd=saldırı skilli güzel vuruyor hızlı bir skill ve sekiyor(uplanması gereken bir skill)
PASİFLER
wızardry= damage bonus veriyor
ward of protectıon=max hpyi arttırıyor
elemantal mastery =elemantal damage ve elemantal def i yükseltiyor
faerıe blood= faerıe cooldown süresini arttırıyor
B)Specıalızatıon
AKTİFLER
summon undead=undead çağırıyor uplandıkça çıkan undeadların süresi uzuyor(gayet güzel bir skill)
Reaperstorm=tepeden kuru kafa yağıyo ve her yeri dağıtıyo(alan skilli-uplandıkça vuruş artıyor-süper bir skill)
Pestılence bearth=zehir atıyor uplandıkça süre ve vuruş gücü artıyor(alan skilli-tavsiye etmem)
harrowıng grasp=az vuruyor ama düşmanları uzaklaştırıp yere yatırıyor zaman kazanmak için(bosslarda işe yaramıyo )
PASİFLER
Draınshere=düşmanlardan mp emiyor(tam anlamadım bu skilli)
spell overdrıve= elemental damage yi arttırıyor
Souleater=öldürdün yaratık başına hp alıyosun(uplandıkça aldın hp artıyor)
putrıd stench=pasif bi zehir.(uplandıkça süre ve damage artıyor)
 
Tepkiler: sado826, mustafakamikaze, Sensation ve 2 diğerleri

BL@DE02

Üye
açıklama çok güzel bilmeyenler için süper teşekkürler
 
Tepkiler: onr122

onr122

Üye
    Konu Sahibi
Saol doktor
 
güzel konu eline sağlık
 
Tepkiler: onr122

onr122

Üye
    Konu Sahibi
saol eyer istek olursa dahada ayrıntılı anlatırım
 
güzelmiş ama çok karışık online oyun oynamadığımdan terimlerde zorlancam gibi
 

onr122

Üye
    Konu Sahibi
hocam karışık deil bi 10dk kafa yordunmu anlarsın
 

mcrunner

Üye
teşekkürler bilmeyenler için faydalı
 

Uruloki

Üye
teşekkürler süper olmuş aslında bazı itemler diğerleriyle uyumsuzluk yapıyor çalışmıyor onları belirtsek iyi olur
 

onr122

Üye
    Konu Sahibi
nasıl bir uyumsuzluk yapıyor açıklarmısın
 

ascada

Üye
arkadaşlar birşey sorcam karakter bir yerde takıldı,ilerlemiyor,olduğu yerde yürümeye çalışıyo, koşu bandına binmiş gibi nasıl kurtarılır ordan bilen varmı?
 

Uruloki

Üye
mesela elimde bir silah var diyelim zırh değiştim o silah yanında x işareti çıkıyor kullanılamıyor
 
Tepkiler: onr122

onr122

Üye
    Konu Sahibi
mesela elimde bir silah var diyelim zırh değiştim o silah yanında x işareti çıkıyor kullanılamıyor

x işaretinin koymasının nedeni stat yetersizliğinden.her item ve silah kullanılması için stat seviyesi ister.item özelliklerinin altında yazar gereken özellik.mesela benim staffım şuan 62 energy istiyor kullanmak çin.energy seviyem 62 ise takabiliyorum.energy veren itemlerimi çıkarıp başka item taktımda energy seviyem düşüyor busefer staffımıda takamıyorum.yani item uyuşmazlığı diye birşey yok.sadice itemin istediği statlara sahip değilseniz yanında ''x'' işareti çıkar
 
Tepkiler: BL@DE02

BL@DE02

Üye
haaa şimdi anlaşıldı yani energy miz veya artık neysek okçu belki başka birşey istiyor orda istenilen güce eriştikten sonra x ler gidicek diyosun teşekkürler onur
 

ascada

Üye
benim soruma cevap verebilecek biri yokmu?
 
benim soruma cevap verebilecek biri yokmu?
Seni kesebilecek bi yaratık falan yok mu oralarda veya teleport skilini kullan öyle dene bunlardan baska bisey aklıma gelmiyor

Benimde skil pointleri sıfırlamaya ihtiyacım var bir bilgisi olan var mı skil point sıfırlamak hakkında ?
 

ascada

Üye

herşeyi denedim olmuyo,yaratıkta yok aksi gibi
 

Uruloki

Üye
ascada menü ye gir yani oyunu durdur ger gel devam ediyor bu arada brother battle geçen yardım edebilir mi
 

Uruloki

Üye
tamam geçtim beyler sonra bir boss daha çıktı onu da geçtim oh