Dün maxicep vBulletin hatası verdimi?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
Sitede Genem Bakim Vardir Herhalde .. :oke:
 
15097

15097

Üye
Evet banada verdi girdikten sonrada çok yavaşladı site :zzz:
 
abandonware

abandonware

Üye
    Konu Sahibi

foruma saldırı düzenleyenlerin arasında sen de mi vardın yoksa :bottom:

yokya.. hatta ben ozan abi'ye ihbar maili bile çektim... hadi forumda mesaj sayım olmasa neyse ama şüphelenmen bile.. :zzz:
 
codblackops2

codblackops2

Üye
Dün saat 2.30 sularında açıldı site.Girdiğimde Ozan abi Erdem abi,Erol abi açıktı..
Site aşırı yavaştı yarın öğle saatlerinde düzelecek dedi Erol Abi , ve düzeldi :pro2:
Acaba genel bakımmı yoksa saldırı mı :hmmm
 
abandonware

abandonware

Üye
    Konu Sahibi
Dün saat 2.30 sularında açıldı site.Girdiğimde Ozan abi Erdem abi,Erol abi açıktı..
Site aşırı yavaştı yarın öğle saatlerinde düzelecek dedi Erol Abi , ve düzeldi :pro2:
Acaba genel bakımmı yoksa saldırı mı :hmmm

bence bakımdır.. o yarın öğlen düzelecek demeside v bulletin'in tüm konu ve cevaplarda yaptığı bakımın alacağı yaklaşık süre tahminidir :oke:

- - - Eklendi - - -


yanlış anlama lütfen : ?

başımı belaya sokcan ülen : ?
 
CasuS_87

CasuS_87

Üye
Mobildede hata vermisti ..

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
otostopçu

otostopçu

Üye
inci saldırısımıydı :hmmm:
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Database error ne iğrenç bir isim tamlaması değil mi ?
 
doctorrr

doctorrr

Üye
bence çok asortik vuuhuuu :D
 
otostopçu

otostopçu

Üye
deytabeys erör :hmmm benim dj ismimden kısa @.doktor :haha:
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
ozan askerde değilmi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt