ByKatre
Üye
... neyse sonunda grdik ya buna şükür
![]()
Evet Şükür
... neyse sonunda grdik ya buna şükür
![]()
siteye saldırı oldu.

foruma saldırı düzenleyenlerin arasında sen de mi vardın yoksa

Evet Ya bende giremedim ılk defa gece kaldım maxicep kilitlendi![]()

foruma saldırı düzenleyenlerin arasında sen de mi vardın yoksa![]()

yanlış anlama lütfenyokya.. hatta ben ozan abi'ye ihbar maili bile çektim... hadi forumda mesaj sayım olmasa neyse ama şüphelenmen bile..![]()

Dün saat 2.30 sularında açıldı site.Girdiğimde Ozan abi Erdem abi,Erol abi açıktı..
Site aşırı yavaştı yarın öğle saatlerinde düzelecek dedi Erol Abi , ve düzeldi
Acaba genel bakımmı yoksa saldırı mı![]()

yanlış anlama lütfen![]()

siteye saldırı oldu.

siteye saldırı oldu.

bir google translate'i:
