Dubai Polisi Artık Bugatti Veyron Kullanacak !

Sponsorlu Bağlantılar

Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
    Konu Sahibi
Dubai Polisi Artık Bugatti Veyron Kullanacak !
Sanırım polis olmak isteseniz seçeceğiniz yer Dubai olurdu. Bünyesine kattığı lüks polis arabalarıyla ses getiren Dubai Polisi şimdi de bünyesine 1.4 milyon dolarlık Bugatti Veyron'u kattı.

Dubai’de polis gücüne yeni katılan Bugatti Veyron’la suçluların kaçması pek mümkün olmayacak gözüküyor. Bu ilginç gelişme ise Polis Şefi Dhahi Khalfan’in arabanın fotoğrafını Twitter’da paylaşmasıyla birlikte ortaya çıktı. Bugatti Veyron ile birlikte Dubai polisi toplamda 4 milyon dolar eden bir filoya sahip oldu. Dubai polisinde Veyron’dan başka Aston Martin One-77, Bentley Continental GT, Ferrari FF ve Mercedes-Benz SLS AMG var. Ayrıca 350 km maksimum hıza sahip Lamborghini Aventador de geçtiğimiz ay polis gücüne katılmıştı.



Veyron yasal olarak üretilen en hızlı spor otomobil ve dünyanın en pahalı araçlarından biri. Değeri tam olarak 1.4 milyon dolar. Bugatti Veyron’un Super Sport versiyonu maksimum 431 km hıza sahip. Arabanın orijinal versiyonu ise maksimum 407 km hıza erişebiliyor. Otomobil ismini 2 Kasım 1970′te hayatını kaybeden Pierre Veyron’dan alıyor. Pierre Veyron, bir dönem Bugatti’de test pilotu ve motor mühendisi olarak çalışmıştı. Ayrıca Bugatti arabalarla yarışlara katılmıştı.
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.


MaxiHan

MaxiHan

Üye
Adamlar polis arabası çalar artık :D
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
Turan

Turan

Üye
bizimkilerde 2014 model ford alıcakmş :D
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
Beşiktaşlı24

Beşiktaşlı24

Üye
buda birşeymi ya Türk canavarı Torosun yanında
 
TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
ford varken bunlar kullanılmaz
 
Emrgncy

Emrgncy

Üye
Bu arabayla suçlu yakalnmazki, suçluyu sollarsın ya sonra... 1.4 milyon dolarlık arabayı suçlunun önüne mi kıracaksın :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke, turancen, .caner. ve 3 diğerleri
fk555897

fk555897

Üye
Arkadaşlar bunlar süs olsun diye alınan arabalar. Bir çatışma anında siper alacak yer bile bulunmaz bu arabada.
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke
Cenqizhan.

Cenqizhan.

Üye
hergun yedek parca Alirlar artik.
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
yalnız şöyle de birşey var bildiğim kadarıyla bu araba dünyada toplam 320 adet küsür var... bence de süs olsun diye kullanıyorlar yoksa ayda kaç defa suçlu kovalayacaklar veya kovalamazayı pistte mi yapacaklar gereksiz lüzumsuz ve saçma... arapların şu tutumundan nefret ediyorum...
 
Cenqizhan.

Cenqizhan.

Üye
hadi o araba biyere carpti yedek parcalari sadece belli yerlerde bulunuyor.Affedersin araplardan hic haz almiyorum ve nefret ediyorum.istedigi kadar Musluman olsun.
 
  • Beğen
Tepkiler: crazy_oruc
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
vay yavrum vay :islik
bu hava atmak için yapılan bi olay para bol olunca tabii :naughty:
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
    Konu Sahibi
Bugatti belgeselini izledikten sonra bugattiye bakış açım değişti. Bu aracın bi kere lastikleri michelin tarafından özel olarak üretiliyor. Michelinin ceosu normal bir tane lastiği yapmak 30 saniye sürüyor ama bugattinin 1 lastiğini yapmak 1 saat sürüyor dedi. Ayrıca testleri de cabası özel test aleti falan var hepsini geçtim 10 bin kilometre bir değişmesi lazım ve 4 lastiği tam 17 bin dolar tutuyor. 16 bin motor aracın vergisini de buyrun siz hesap edin :D
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Bugatti belgeselini izledikten sonra bugattiye bakış açım değişti. Bu aracın bi kere lastikleri michelin tarafından özel olarak üretiliyor. Michelinin ceosu normal bir tane lastiği yapmak 30 saniye sürüyor ama bugattinin 1 lastiğini yapmak 1 saat sürüyor dedi. Ayrıca testleri de cabası özel test aleti falan var hepsini geçtim 10 bin kilometre bir değişmesi lazım ve 4 lastiği tam 17 bin dolar tutuyor. 16 bin motor aracın vergisini de buyrun siz hesap edin :D
vergiyi bırak benzin yetişmez :D
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner. ve Mad EagLe
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
    Konu Sahibi
vergiyi bırak benzin yetişmez :D
yanlış hatırlamıyorsam 216 km'dan sonra 1001 beygir tam devreye giriyordu ve 100 kilometrede 98 litrelik depo boşalıyordu :D neredeyse kilometrede bir litre bizim araba 100 kilometrede 5 litre yakıyor :D
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
yanlış hatırlamıyorsam 216 km'dan sonra 1001 beygir tam devreye giriyordu ve 100 kilometrede 98 litrelik depo boşalıyordu :D neredeyse kilometrede bir litre bizim araba 100 kilometrede 5 litre yakıyor :D
o hızla gidecek yolumuz da yok :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke ve .caner.
M@cros

M@cros

Üye
şahin akar :D
 
.caner.

.caner.

Üye
Bugatti belgeselini izledikten sonra bugattiye bakış açım değişti. Bu aracın bi kere lastikleri michelin tarafından özel olarak üretiliyor. Michelinin ceosu normal bir tane lastiği yapmak 30 saniye sürüyor ama bugattinin 1 lastiğini yapmak 1 saat sürüyor dedi. Ayrıca testleri de cabası özel test aleti falan var hepsini geçtim 10 bin kilometre bir değişmesi lazım ve 4 lastiği tam 17 bin dolar tutuyor. 16 bin motor aracın vergisini de buyrun siz hesap edin :D
Nat geo sağolsun günde 5 öğün yayınlıyor :(
 


Üst Alt