[DSTalking] Talking Ted v2.00(0) Symbian^3 Signed

Sponsorlu Bağlantılar

Emel63

Üye
qt felan eksik dedi yüklemeye devam ettim, yükledim ama çalışmıyor

----------Eklendi @ 22:24:25 ---------- Yazıldı @ 22:22:58 ----------

açılmıyor oyun ya
 


musti_fe_15

Üye
Çok teşekkürler tam benim küçük yaramaza göre indirip yükledim telefonu bana varmiyor ya :)
 
Navy Blue

Navy Blue

Üye
Bu Daha İyi :)
 

kuralsiz9

Üye
Teşekkürler!
 

andreoni

Üye
Teşekkürler paylaşım için ancak indiremiyoruz. Alternatif link yok mu??
 

uguli

Üye
teşekkürler kardeşim:)
 
batmanyavuz

batmanyavuz

Üye
Taylor v7.1 Belle CFW kullanıyorum. Bende kasıyor neden olabilir, benzer sorunu yaşayn var mı? Ses kasılıyor sürekli.
 

ays-e

Üye
kalp kalp kalp (:
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
teşekkürler
 

Hasan Akgun

Üye
Saol Dostum Bende bunu Arıyordum :)
 
pro.engineer

pro.engineer

Üye
eyvallah
 
nazif41

nazif41

Üye
teşekkür:oke:
 
escape72

escape72

Üye
hocam bu belle refreshte donma oluyor neden öyle acaba
 

38kayseri

Üye
tesekkürler
 
m.edip

m.edip

Üye
evet belle refresh de düzgün çalışmıyor
 
fevzi09

fevzi09

Üye
belle refresh hatalı suan bende c6-01 var resimleri duvar kağıdı yapamıyorum resim düzenleyici yok
 

ahmu

Üye
teşekkürler
 
hackermenxx

hackermenxx

Üye
teşekkürler
 
artar

artar

Üye
teşekkürler
 


Üst Alt