tel modelim yazıyo zaten avatarımın altında N8 dark kaç kere açtım kurcukladım hiç bi takılma yok gayet güzel şahsen bende.telefon modelini yazar mısın mümkünse aynılarını bende yapıyorum hızlı hızlı yumruk atınca ya da tokat atar gibi yapınca donuyo nedense![]()
kusura bakma bilgisayarım serviste olduğu için bu aralar telefondan giriyorum haliyle de bilgisayarın yerini tutmuyo
tel modelim yazıyo zaten avatarımın altında N8 dark kaç kere açtım kurcukladım hiç bi takılma yok gayet güzel şahsen bende.

