aga bunu telefon hafızasınamı yoksa hafıza kartına mı atcaz
----------Eklendi @ 18:06:09 ---------- Yazıldı @ 18:05:25 ----------
aga bnmki açmıoooooo nhapcam yardım please
----------Eklendi @ 18:08:28 ---------- Yazıldı @ 18:06:09 ----------
nnokia 5800 xpress music de oluomu bn indirdim açmıo bnde