Haber Dosya Yöneticisi Geliyor Mu?

Sponsorlu Bağlantılar

respection123

Üye
Özelden yollayacak bir durum yok.
Microsoft uservoice'deki söz konusu özelliklerin "yanlışlıkla" tamamlandı olarak işaretlendiğini belirtmiş.
Eğer yanlışlıksa hayaller suya düştü.
Belki de doğrudur ama henüz GDR3 yayınlanmadığından bu derece tantana çıkmasını istemiyorlardır.
O zaman Resmi güncelleme gelene kadar beklemekte fayda var.Şahsen o özelliklerin olacağı güncellemeyi beklersek ve beklediğimiz özellikler gelmezse , Telefondan soğuma oranı artacaktır..
 


Bay H

Bay H

Üye
    Konu Sahibi
Özelden yollayacak bir durum yok.
Microsoft uservoice'deki söz konusu özelliklerin "yanlışlıkla" tamamlandı olarak işaretlendiğini belirtmiş.
Eğer yanlışlıksa hayaller suya düştü.
Belki de doğrudur ama henüz GDR3 yayınlanmadığından bu derece tantana çıkmasını istemiyorlardır.
Özgür abi büyük ihtimalle daha doğrusu bence bu olay nelerin geleceğini göstermek amaçlı bilinçli yapıldı sonuç olarak admin oraya yanlışlıkla giripte onay vermiyor o başlıklara, bu biraz şu telefon sızdı haberlerine benzedi.
 
dakamon

dakamon

Üye
Evet bir şeylerin geleceği doğruda kesinlik yok anlaşılan şu durumda :D Zaten gdr3 e vermeleri bana çok olası gelmiyordu. Düşünsenize normalde ilk takvimlerine göre bizim 8.1 i almamız gerekiyordu şimdiye. Ama şubat sonrası deniyor yani bu kadar zor iken bu sistemi adam etmek MS için, bu özellikleri gdr3 le vermek bana pek olası gelmiyordu ne yalan söylim. Belki 8.1 için gelebilir ama gdr3 ile sanmam
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Özgür abi büyük ihtimalle daha doğrusu bence bu olay nelerin geleceğini göstermek amaçlı bilinçli yapıldı sonuç olarak admin oraya yanlışlıkla giripte onay vermiyor o başlıklara, bu biraz şu telefon sızdı haberlerine benzedi.

Muhtemelen öyle.
İnsanların Windows Phone'dan umudu kesmemeleri adına, "eksiklikler ileride giderilecek" gibisinden ön teaser gibi bir şey yaptılar.

Umarım bu özellikleri WP8.1'e kadar bekletmezler.
Bir dosya yöneticisinin gelmesi 1,5 sene (2012 Kasım-2014 Nisan) sürmesin bir zahmet :zzz:
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
ÖEY

ÖEY

Üye
Aynen! MS de hicbir sey yanlislikla olmaz :D kesinlikle bilincli olarak yapilmistir. İnsanlari biraz heyecanlandirmak, ilgiyi sicak tutmak icin yapilmistir bence. 8.1de kesin gelir o ozellikler ama 8.1 ne zaman gelir bilinmez :D
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Future Suggestions'da admin yanlışlıkla konu kapattı biz de bunu yedik. Hadi bir tane olur iki tane olur bugün benim bildiğim 6-7 konu kapatıldı. Ben daha maxicep forumda hiç yanlışlıkla konu kapatan moderator görmedim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood, OttomaN TigeR, ÖEY ve 3 diğerleri
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Future Suggestions'da admin yanlışlıkla konu kapattı biz de bunu yedik. Hadi bir tane olur iki tane olur bugün benim bildiğim 6-7 konu kapatıldı. Ben daha maxicep forumda hiç yanlışlıkla konu kapatan moderator görmedim :)

:kıskıs:
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
ahan da ben çok kibar bile konuşmuşum bak Surur ne demiş

Now I generally do not believe Microsoft employs completely stupid people, and so I suspect these features are still on the way, and have just been prematurely ticked
 
  • Beğen
Tepkiler: ÖEY

capkino06

Üye
ahan da ben çok kibar bile konuşmuşum bak Surur ne demiş

Now I generally do not believe Microsoft employs completely stupid people, and so I suspect these features are still on the way, and have just been prematurely ticked
Türkçe yazaydınız iyiydi:)
 
ÖEY

ÖEY

Üye
Yahu çok belli kasıtlı yapıldığı, kimse aksini iddia edemez bu kadar basit :D MS bizi aptal sanıyor herhalde :bann: Neyse ben çok sinir oldum bu MS'e, hemen benim global 929'umu çıkarsınlar piyasaya sinir etmesinler beni o kadar: ?:lac::sopa::nono::off::polis:
 
  • Beğen
Tepkiler: sahte_suhte
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Kısaca şöyle demiş:

"Microsoft'un aptal insanlar çalıştıracağını sanmıyorum. O yüzden ben hala bu özelliklerin yolda olduğundan ve önceden işaretlendiğinden şüpheleniyorum."
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR, capkino06 ve Bay H
serinaga

serinaga

Üye
Bekliyoruz bakalım ...
 
Rainesto

Rainesto

Üye
linki özelden verir misin bende oy kullanmak istiyorum
 
PureFood

PureFood

Üye
haydaaaa olaylara bak hani yazılım kasım ortasında nsu'ya düşerdi o da yalan oldu
 
dakamon

dakamon

Üye
Böyle giderse 8.1 haziranı bulur demedi demeyin
 
suyunsesi

suyunsesi

Üye
E ben demiştim. :P Söylenen her tarihi en az bi 3 - 5 ay geri atın kafanızda.
 
saynesim

saynesim

Üye
Bence güncellemeden sonra dosya yönetici gelir çünkü mağazada dosya yöneticileri çoğalmaya başladı
 
ferit.61

ferit.61

Üye
Gelirse Ekim' e diyorduk.
Kasım derken Aralık oldu.
Umarım yakın zamanda gelir.
 


Üst Alt