Tavsiye Discovery Alacak Arkadaşlar Bi Baksınlar

Sponsorlu Bağlantılar



mcnpl4

mcnpl4

Üye
arka plan baska renkken resim cektin mi. telefon nemli yerde felan kalmis olabilir mi acaba benim eski telefonumun kamerasi nasil olduysa bugulanmisti kalorifer yanina birakmistim gecsin diye ama ekranda cikmaz o. bi jelatini cikar yine de sen iyi temizlenmeden takilmistir belki
 
anilari35

anilari35

Üye
    Konu Sahibi
jelatini ilk taktıgımda yoktu ama sonradan oldu bu olay
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Jelatinden o çıkar bak
 
anilari35

anilari35

Üye
    Konu Sahibi
Discovery Elite Lite ın fiyatı ne kadar olacka ?
 
eren3546

eren3546

Üye
chine malı ne bekliyorsunuz bana kalırsa alınacak bi telefon degil ..
 
anilari35

anilari35

Üye
    Konu Sahibi
1.si chine değil china 2.si kullananların çoğu memnun 3.sü bu fiyata böyle bir cihaz da yok
 
Narutodth

Narutodth

Üye
1200tl den çıkacakmış elite. Gm genel müdürü öyle söylüyor. Cihaz kalitelimi bilmem ama kaliteliyse baya bi ilgi görür.
 
deforze

deforze

Üye
Ekranda olan bir sorun varsa servise götür değiştirir benim ilk aldigimda ekranda kirmizi çizgi vardi değiştirdin ben
 
smh60

smh60

Üye
Benimki son parti çok memnunum hiç bir sorunum yok (custom rom hariç) telefonu kötülemeyin lütfen
 

hv99

Üye
birde arkadaşlar birşey daha sorucam bir cihazımda(discovery)ekranında bulutlanma gibi 2 tane topcuk var sadece arka plan beyaz oldugnuda gözüküyor ne yapmalıyım ? çok sinirimi bozdu
Benim gmd 2 mini var. Ayni sorun bende de var. Forumlarda okuduguma gore ekrana yapilan baski veya hasardan dolayi lcd panellere yansitilan isigin sizmasi gibi biseymis. Garantiye versem mi diye dusunuyorum ben de.kullanici hatasi derler diye ugrasmak istemiyorum ama sinirimi cok bozuyor
 


Üst Alt