paradox1026
Üye
Dikkat:Forum Yetkililerine Teklifim Var!
Çok fazla 3G li ve birbirine benzeyen konu var yeni bir bölüm açılamazmı
www.maxicep.com/3G
ve iyi bir düzenleme yapılırsa hoş olur GSM Operatörleri ve Telekoma sadece 3G için giren ve girmeyen arkadaşlar var ben 3G için girmiyorum mesela ama haber olunca paylaşılıyor tabi
Yeni bir bölüm açmanızı rica ediyorum arkadaşlar.
Çok fazla 3G li ve birbirine benzeyen konu var yeni bir bölüm açılamazmıwww.maxicep.com/3G
ve iyi bir düzenleme yapılırsa hoş olur GSM Operatörleri ve Telekoma sadece 3G için giren ve girmeyen arkadaşlar var ben 3G için girmiyorum mesela ama haber olunca paylaşılıyor tabi
Yeni bir bölüm açmanızı rica ediyorum arkadaşlar.



