Dikkat:Forum Yetkililerine Teklifim Var!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
paradox1026

paradox1026

Üye
    Konu Sahibi
Dikkat:Forum Yetkililerine Teklifim Var!
:megafon:Çok fazla 3G li ve birbirine benzeyen konu var yeni bir bölüm açılamazmı
www.maxicep.com/3G
ve iyi bir düzenleme yapılırsa hoş olur GSM Operatörleri ve Telekoma sadece 3G için giren ve girmeyen arkadaşlar var ben 3G için girmiyorum mesela ama haber olunca paylaşılıyor tabi
Yeni bir bölüm açmanızı rica ediyorum arkadaşlar.
 


LAZOFLU

LAZOFLU

Emekli Yönetici
Cihan bunu görüşüyoruz. En iyi karar forum adına verilecektir.
 
LAZOFLU

LAZOFLU

Emekli Yönetici
Konuyu forum genele taşıyorum.
 
darülmendep

darülmendep

Üye
Evet iyi bir düşünce ama 3g bölüm gsm altında açılsın
 

ibribr

Üye
"Cep - GSM - Teknoloji Haberleri & Hazır Mesajlar" üst başlığının altına açılsa daha iyi olur. Ya olsun da nerde olursa olsun:)
 
Ozan

Ozan

Admin
Bunu yönetim olarak da konusuyorduk açıkcası ancak mantıken her operatörün 3g ile ilgili konuları ilgili kategorisinde olmasının daha iyi olacağında hemfikir olduk bir anlamda. Zira ayrı bir 3g bölümü açılırsa da bu sefer o bölümde Turkcell, Avea, Vodafone komple birbirine girecek
 
ouSahin

ouSahin

Üye
her gsm operatörünün altına 3g alt konu olarak açılabilir..
 
tksharmely

tksharmely

Emekli Yönetici
3G zaten GSM Operatörlerine özgü bir şey arkadaşlar, dolayısıyla ek bir bölüm açılması forum kirliliğine yol açacaktır. Bu yüzden yeni bir kategori açmaya gerek yoktur.

İyi forumlar.
 
Bora

Bora

Üye
3G zaten GSM Operatörlerine özgü bir şey arkadaşlar, dolayısıyla ek bir bölüm açılması forum kirliliğine yol açacaktır. Bu yüzden yeni bir kategori açmaya gerek yoktur.

İyi forumlar.

Hemfikirim.
 
C01aY

C01aY

Üye
3G zaten GSM Operatörlerine özgü bir şey arkadaşlar, dolayısıyla ek bir bölüm açılması forum kirliliğine yol açacaktır. Bu yüzden yeni bir kategori açmaya gerek yoktur.

İyi forumlar.


Bence 1 tane 3g kategorisinin açılması forum kirliliğine neden olmaz:oke:
Hemm 3g konularını tek bi başlık altında toplamış oluruz.Mesela; 3g programları, 3g haberleri vs.:oke:;)
 
maxibrk

maxibrk

Üye
Güzel fikir. Forum kirliliğine neden değil forum temizliğini yardımcı olur bence :) Bütün 3G konuları bir konuda toplanacak çünkü...
 
arslansem

arslansem

Üye
Karışık olur.3G içerisinde hangi gsm operatörün diye arama yaparız bi de..Hepsinin altında ayrı ayrı açılırsa belki :hmmm
 
tksharmely

tksharmely

Emekli Yönetici
Bu aramızda konuşuldu arkadaşlar Mevcut bir yer varken aynı konunun alt kısmını açmaya gerek yoktur.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt