Toffee
Üye
bnce yanlış düşünüyorsun deprem diyince tutamıyorsun göremiyorsun ama yaşanınca her şey gözler önündeİki aşamalı olması bence saçma![]()

bnce yanlış düşünüyorsun deprem diyince tutamıyorsun göremiyorsun ama yaşanınca her şey gözler önündeİki aşamalı olması bence saçma![]()

Cevabı; Olmadan önce=Soyut Olduktan Sonra=Somut![]()

Titreşim gerçekleşiyor. Buda fiziksel bi tepkibnce yanlış düşünüyorsun deprem diyince tutamıyorsun göremiyorsun ama yaşanınca her şey gözler önünde![]()

yormayın kafayı sonucunda zararı görüyor muyuz? evet. eee soyut somut ne gerekTitreşim gerçekleşiyor. Buda fiziksel bi tepki![]()

sen bunu bilmiyormuydun hocana sordunHocama sordum somut dedi. Gerçekleşmeden önce sadece bir terimdir dedi.

Cevabı; Olmadan önce=Soyut Olduktan Sonra=Somut![]()

Oh be nihayet. Biliyordum haklı olduğumuzuHocama sordum somut dedi. Gerçekleşmeden önce sadece bir terimdir dedi.

garantiledin işte fena mıBiliyorum ama Pınar yüzünden sormak zorunda kaldım![]()

