minoo
Üye
Sarsıntıyı hissedebiliyor yer kabuğunun çatlaklarını görebiliyor ve depremin oluştuğu sıradaki uğultuyu duyabiliyoruz.Beş duyu organımızın 3 ü ile algılayabiliyoruz yani açıkça somut bi olay
Yer kabuğunun çatlamasını görmen, depremin direkt etkisi değildir. Yani şöyle söyleyeyim; rüya soyuttur. Ama rüyanda çok etkilenirsen ağlarsın mesela. Ağlaman rüyanın soyut olduğu gerçeğini değiştirmez. Gibi...



