Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
dead flash attım tel hala açılmıyor acil yardım
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
nearcandy
Üye
Konu Sahibi
dead flash attım tel hala açılmıyor acil yardım
her zaman yaptıgım bişeydi bugunde attım fakat her şey tamam nokia yazısı gelio ve orda kalıyo makina bayağdır bekledim fakat hala orda kalıyo lütfen duyarlı olup cevap verebilir misiniz endiseliyimde
van_helsing7677
Üye
arkadaşım aynısı banada oldu fakat saolsun Madness® arkadaşımızın yardımıyla yaptım burdan aynısını uygula açılır
bide şunu söyliyeyim dead phone atarken yani flaşlarken kapatma dügmesine sadece parmagınla dokun ve çek PC telefonu görsün
hasan356
Üye
Rom larda sorun olabilir romu indirdiğin yerde(nafirim) 2 tane rom varsa sen birisini indiridn olmadıysa ikincisi olması lazım yani 2si birbirinden farklı...
jyan3333
Üye
aynen kardeş hasan arkadaşımın dediği şekilde yap düzelir aynı sorunu bende yaşamıştım çok uraşmştm yapmk için
SilentOne
Üye
ilginç ama demekki her indirdiğimiz roma güvenmemek lazımmış