telefonum dead phone oldu ama bu başka :(

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
van_helsing7677

van_helsing7677

Üye
    Konu Sahibi
telefonum dead phone oldu ama bu başka :(
arkadaşlar telefonum dead phone oldu. downgrade yaptım ama telefon açılıyor nokia yazısında kalıyor yarım saat bekledim yine yok:( lütfen yardım edin !!!!
 


TheMadness

TheMadness

Üye
dead at anna
 
TheMadness

TheMadness

Üye
yok ilk scandinavia sonra anna

----------Eklendi @ 17:39:27 ---------- Yazıldı @ 17:38:48 ----------

scandinavida açılmadıysa dead ile anna at
 
  • Beğen
Tepkiler: van_helsing7677
van_helsing7677

van_helsing7677

Üye
    Konu Sahibi
yok ilk scandinavia sonra anna

----------Eklendi @ 17:39:27 ---------- Yazıldı @ 17:38:48 ----------

scandinavida açılmadıysa dead ile anna at


off valla annayı attım yedi:) Allah razı olsun üstad :) bu arada ne scandinaviyla atmadıda annayla attı acaba
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Scandinaviada arıza olabiliyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: van_helsing7677
slant1111

slant1111

Üye
madness benim mesaja cevap verecekmisin?
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Loglardan anlamıyorum ama bi bakayım bir daha
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Slant arkadaşım özelden attım.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt