oooski
Üye
Dahili Hafızayı Arttırmak
Merhabalar
Çok araştırdım ama hiç istediğim yöntemi bulamadım.
İsteğim :
Telefonun kendi hafızası 4 gb. Bunun 1,75 gb ı dahili bellek, 2,25 gb ı hafıza olarak geçiyor. Ayriyetten bende 8 gb hafıza kartı var.
Ben bu 2.25 gb lık kısmı dahili belleğe aktaramaz mıyım ? Yada birleştirme yapamaz mıyım ? Her yerde SD karttan gb ayırma var. Onu yapmak istemiyorum.
Not: Neredeyse tüm uygulamaları SD karta atsam bile çok çok az yer açılıyor. Yani bir şey fark etmiyor.
Telefon Rootlu
Bu resimde de sanki bir terslik var. Yani sistem kapasitem Full olarak boş iken, 85 mb boş yer kaldığını gösteriyor. Telefon kapasitemde ise yer neredeyse yok iken full boş gösteriyor. Yani ikisinin yerinin değişmesi lazım. Bir yanlışlık var.
Çok araştırdım ama hiç istediğim yöntemi bulamadım.
İsteğim :
Telefonun kendi hafızası 4 gb. Bunun 1,75 gb ı dahili bellek, 2,25 gb ı hafıza olarak geçiyor. Ayriyetten bende 8 gb hafıza kartı var.
Ben bu 2.25 gb lık kısmı dahili belleğe aktaramaz mıyım ? Yada birleştirme yapamaz mıyım ? Her yerde SD karttan gb ayırma var. Onu yapmak istemiyorum.
Not: Neredeyse tüm uygulamaları SD karta atsam bile çok çok az yer açılıyor. Yani bir şey fark etmiyor.
Telefon Rootlu
Bu resimde de sanki bir terslik var. Yani sistem kapasitem Full olarak boş iken, 85 mb boş yer kaldığını gösteriyor. Telefon kapasitemde ise yer neredeyse yok iken full boş gösteriyor. Yani ikisinin yerinin değişmesi lazım. Bir yanlışlık var.
