Uygulama Dahili Hafızayı Arttırmak

Sponsorlu Bağlantılar

oooski

Üye
    Konu Sahibi
Dahili Hafızayı Arttırmak
Merhabalar
Çok araştırdım ama hiç istediğim yöntemi bulamadım.
İsteğim :
Telefonun kendi hafızası 4 gb. Bunun 1,75 gb ı dahili bellek, 2,25 gb ı hafıza olarak geçiyor. Ayriyetten bende 8 gb hafıza kartı var.

Ben bu 2.25 gb lık kısmı dahili belleğe aktaramaz mıyım ? Yada birleştirme yapamaz mıyım ? Her yerde SD karttan gb ayırma var. Onu yapmak istemiyorum.

Not: Neredeyse tüm uygulamaları SD karta atsam bile çok çok az yer açılıyor. Yani bir şey fark etmiyor.
Telefon Rootlu



Bu resimde de sanki bir terslik var. Yani sistem kapasitem Full olarak boş iken, 85 mb boş yer kaldığını gösteriyor. Telefon kapasitemde ise yer neredeyse yok iken full boş gösteriyor. Yani ikisinin yerinin değişmesi lazım. Bir yanlışlık var.



 


bybrock

bybrock

Üye
Bende cok aradim ama bulamadim ama uygulamalari hafiza kartina tasiyarak cozum buldum
 

oooski

Üye
    Konu Sahibi
Hepsini taşısam bile çok az yer açılıyor. Gariplik var. Peki hafıza kartı yerine Dahili depolamaya taşıyamaz mıyım uygulamaları oyunları vb ?
 
bybrock

bybrock

Üye
Hepsini taşısam bile çok az yer açılıyor. Gariplik var. Peki hafıza kartı yerine Dahili depolamaya taşıyamaz mıyım uygulamaları oyunları vb ?
Dahili depolamaya derken oyunlar zaten dahili depolamada degilmi bu arada tasimayi nasil yapiyorsun hangi programla
 

oooski

Üye
    Konu Sahibi
Oyunlar SD kartta duruyor. Telefonun 4 GB kendi hafizasi var. Bunun 1.75 ini sisteme geri kalan 1.70 GB i dahili depolama ( tel. Hafizasi ) olarak kullanıyor. Ben oyunlari tel hafizasina atmak istiyorum çünkü bombos. Seceneklerde ise sadece SD kart ve dahili belleğe tasimak var.
Kendi yazilimi ile tasiyorum. herhangi program yok.
 
bybrock

bybrock

Üye
Oyunlar SD kartta duruyor. Telefonun 4 GB kendi hafizasi var. Bunun 1.75 ini sisteme geri kalan 1.70 GB i dahili depolama ( tel. Hafizasi ) olarak kullanıyor. Ben oyunlari tel hafizasina atmak istiyorum çünkü bombos. Seceneklerde ise sadece SD kart ve dahili belleğe tasimak var.
Kendi yazilimi ile tasiyorum. herhangi program yok.
Kendi yazilimi ile tasidiginda sadece apk yi tasir yani cok az foldermount yada gl to sd uygulamalari ile tasi o zaman oyunlari datasi ile birlikte atar
 

oooski

Üye
    Konu Sahibi
Tamam deneyeceğim teşekkürler
 

oooski

Üye
    Konu Sahibi
Foldermount işe yaramadı. Diğerini deneyeceğim birde.

GL TO SD programı sadece oyun verisini taşıyor. Kendi data obb dosyalarını taşımıyor. Yani işe yaramadı.
 
Son düzenleme:
bybrock

bybrock

Üye
Foldermount işe yaramadı. Diğerini deneyeceğim birde.

GL TO SD programı sadece oyun verisini taşıyor. Kendi data obb dosyalarını taşımıyor. Yani işe yaramadı.
Bende ikiside calisiyor foldermount ta islemleri dogru yaptigina eminmisin ?
 

oooski

Üye
    Konu Sahibi
Tekrar indirip denerim onu çok anlayamadım.

Açıkca tekrar anlatmak istiyorum.
Telefonun 4 gb hafızası var. Bunun 1.70 i sistem 1.70 i dahili bellek. Birde bende 8 gb SD kart var.
Bu telefon her şeyi Sisteme ve SD karta yüklüyor. Dahili bellek bomboş duruyor.
Sistemde ise hiçbir uygulama yok iken sadece 60 mb boş yer var. Tüm uygulamaları da SD karta attım.

Şimdi benim istediğim; Bazı uygulamaları SD karttan Dahili belleğe aktarmak ( sadece sisteme ve SD karta aktarabiliyorum )
ve
Hiçbir uygulama sisteme yüklü değilken 60 mb boş yer sorununa çözüm bulmak.
 


Üst Alt