d900i tuş takımı sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

karizma-okan

Üye
    Konu Sahibi
d900i tuş takımı sorunu
arkadaşlar telefonumun numaratör tuşları hariç hiçbir tuş basmıyor

bazan basıyor
menüye giremiyorum

ama numaratörde sorun yok

birde telefonun sürgüsünü az indirdiğimde ses gidiyor

yardım ederseniz çok sevvinirim

hepinize mutlu yıllar
 


baspinar

baspinar

Üye
arkadasım tlfnunu bir temizle tus bortyarın kirlenmiş olabilir iyice bir temizle duzelir
 

karizma-okan

Üye
    Konu Sahibi
peki nasıl sökecez tuş takımını acaba ben anlamam o işlerden
 
Amedly Fatih

Amedly Fatih

Kapalı Hesap
kardesımsakın telefonua cmaya kalkısma kırarsın bıdaha calısmaz bıde tus takımı ıc taraftan bozulmus benımkıde oyle oldu sen enıyısı dırek telefoncuya gıt fazla bı para tutmaz6-8 tl tutar
peki nasıl sökecez tuş takımını acaba ben anlamam o işlerden
 

karizma-okan

Üye
    Konu Sahibi
sağolasın bende sökmeyi düşünüyordum

telefon sert bi zemine düştü ondn olabilirmi acaba
 
Amedly Fatih

Amedly Fatih

Kapalı Hesap
sende sagol kardesım yardımcı olduysam ne mutlu bana
 

fyavuz66

Üye
borun tuştan deil benimkinede oldu filmi kopmuş dediler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt