Cok Acil Yardim

  • 6 Ekim 2013
  • 572 Okunma
  • 21 Cevap

  1. Bilgisayar ekran kartini guncelledim bilgisayari acinca siyah ekran geliyo kaliyo . Sadece mouse imleci var napmaliyim. Format ? Acil lutfen
     


    Yazan: Haluk.
  2. Yanlış driver yüklemiş olmayasın ?
     
    Haluk. bunu beğendi.
  3. Kusura bakma abi biraz bekleyince acildi ;) bu arada driveri bilgisayar otomatik bldu ve guncelledi
     
  4. Bende benimkini güncellerken ekran gidiyo geliyo korkuyorum bir şey olacak diye :D
     
  5. haluuuk :ehe
     
    Haluk. bunu beğendi.
  6. Ah Halûk ah :D
     
    Haluk. bunu beğendi.
  7. haluk sen yaşıyon mu :ehe
     
    Haluk. bunu beğendi.
  8. wın 8 kurun darayvır filan hiç uğraşmaya gerek kalmıyor
     
  9. hangi raylar tren rayları mı peki ray olmadan trenler nasıl gidiyor??? :ehe
     
  10. hydravisionu kurmadan da ekran kartı çalışıyor
     
  11. erkam kartla mı çalışıyor? :o
    Dalga geçme be hiç insan kartla çalışır mı? :ehe
     
  12. akbille çalışıyor
     
  13. Fil hiç kahkaha atar mı? :off:
     
  14. Geçen öldüm. Hiç sorma.:(
     
  15. Xp ve Symbian Efsane'dir. :pro:
     
    Haluk. bunu beğendi.
  16. Hacı zaten win7 cok kasiodu xpde kascakmi bakcaz
     
  17. Haluk. bunu beğendi.
  18. doğru driveri kurdğuna emin misin arkadaşım
     
  19. :zong:
     
    Haluk. ve BLooD_ReG bunu beğendi.
Yüklüyor...
13/11/2018 - 03:37