Çocuk Yapmamanın amacı nedir ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
    Konu Sahibi
Çocuk Yapmamanın amacı nedir ?
Amacsız yapılan çocugun da yaşama amacı olmaz diye düşünüyorum
evet arkadaşlar dünyaya çocuk getirmek çocuk yapmanın amacı neler olabilir
Anne beni niye doğurdun diye soranınız oldu mu sormamamışsanız
artık bir ara sorarsınız :)
 


Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
Cocuk Mu Yapmak Istiyorsun .? =]
 
Türe

Türe

Üye
Aslında büyük sorumluluk. Hatta bir nevi yük. Yani çocuk fikri bana şu an çoook uzak :hmmm -ilerisi için-
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
havaya atıp heryerini ısırabileceğim minicik bir canlı ayrıca bana ait :tebessüm:
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Aslında büyük sorumluluk. Hatta bir nevi yük. Yani çocuk fikri bana şu an çoook uzak :hmmm -ilerisi için-

Hayatımı yaşar keyfime mi bakarım diyorsunuz?

Çocuk hayatın anlamlıdır. Yük olarak görülmesi çok yanlış ama maalesef durum bu şekilde cereyan etmeye başlıyor.

Unutmayın ki anneniz babanız böyle düşünüyor olsaydı siz de olmayacaktınız.

Çocuk lütuftur, hayattır, candır, canandır, aşkınızın meyvesidir.
 
Türe

Türe

Üye
Hayatımı yaşar keyfime mi bakarım diyorsunuz?

Çocuk hayatın anlamlıdır. Yük olarak görülmesi çok yanlış ama maalesef durum bu şekilde cereyan etmeye başlıyor.

Unutmayın ki anneniz babanız böyle düşünüyor olsaydı siz de olmayacaktınız.

Çocuk lütuftur, hayattır, candır, canandır, aşkınızın meyvesidir.

Biliyorum ama şu an için öyle bir sorumluluk bana fazla. Sorumluluk alamayacak olduktan sonra yapsan ne olur ?
 
OPC

OPC

Üye
Hz. Muhammed'in ümmetine bir kişi daha eklemiş olmak bence en büyük amacı budur :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: ozakin70
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Sarangni

Sarangni

Üye


Biliyorum ama şu an için öyle bir sorumluluk bana fazla. Sorumluluk alamayacak olduktan sonra yapsan ne olur ?

Su akıp yatağını buluyor hazır olacağınız günde gelecek emin olun.:) O konu da haklısınız sorumluluk önemli taşın altına elini koymak lazım zamanı gelince:)
 
Türe

Türe

Üye
Su akıp yatağını buluyor hazır olacağınız günde gelecek emin olun.:) O konu da haklısınız sorumluluk önemli taşın altına elini koymak lazım zamanı gelince:)

Çünkü ilerde biz çocuklara değil onlar bize hesap soracak beni neden adam gibi yetiştirmedin diye :evet:
 
asfwefdsvcsascf

asfwefdsvcsascf

Üye
böyle bir dünyaya çocuk getirmek istemiyorum :pro:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt