havaya atıp heryerini ısırabileceğim minicik bir canlı ayrıca bana ait![]()

Aslında büyük sorumluluk. Hatta bir nevi yük. Yani çocuk fikri bana şu an çoook uzak-ilerisi için-
Hayatımı yaşar keyfime mi bakarım diyorsunuz?
Çocuk hayatın anlamlıdır. Yük olarak görülmesi çok yanlış ama maalesef durum bu şekilde cereyan etmeye başlıyor.
Unutmayın ki anneniz babanız böyle düşünüyor olsaydı siz de olmayacaktınız.
Çocuk lütuftur, hayattır, candır, canandır, aşkınızın meyvesidir.
şuan için doğru söylüyosun 17 yaşında ne çocuğu
Biliyorum ama şu an için öyle bir sorumluluk bana fazla. Sorumluluk alamayacak olduktan sonra yapsan ne olur ?

şuan için doğru söylüyosun 17 yaşında ne çocuğu![]()
şimdi için değil genel yargım 
Biliyorum ama şu an için öyle bir sorumluluk bana fazla. Sorumluluk alamayacak olduktan sonra yapsan ne olur ?
O konu da haklısınız sorumluluk önemli taşın altına elini koymak lazım zamanı gelince
Hz. Muhammed'in ümmetine bir kişi daha eklemiş olmak bence en büyük amacı budur![]()
Su akıp yatağını buluyor hazır olacağınız günde gelecek emin olun.O konu da haklısınız sorumluluk önemli taşın altına elini koymak lazım zamanı gelince
![]()

şuan için yazmışında
Offf![]()
![]()
şimdi için değil genel yargım
![]()
yani çocuk seven var sevmeyen var ben 1 tane yaparım o yeter 
şuan için yazmışındayani çocuk seven var sevmeyen var ben 1 tane yaparım o yeter
![]()
sonuçta 2 yaş var arada 
ben 22 sinde fln
Senin için de erkensonuçta 2 yaş var arada
![]()
tabi bide karşı tarafın rızası gerek 
ben 22 sinde flntabi bide karşı tarafın rızası gerek
![]()

Evet, birde amaca uygun yetiştirmek gerekiyor
böyle bir dünyaya çocuk getirmek istemiyorum![]()

