CLASH OF CLANS HESABI SATMA

  • 28 Ağustos 2014
  • 41515 Okunma
  • 26 Cevap

  1. Arkadaşlar, gmail hesabını vermeden satış yapabilir miyim?
     


    Yazan: turgutilbars
    Mobil cihaz ile gönderdi
    RecenLast ve canersahin15 bunu beğendi.
  2. Konu güncel
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  3. sanmıyorum
    ---
    hesap kaç level bu arada
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  4. İos işletim sistemli bir cihaza satarsin gmailsiz fakat alan olmaz.Çünkü hem gmail hesabi sende adam güvenip almaz sen her istediginde hesaba girersin birde adam aldi diyelimki İos isletim sistemli cihazina telefonu fabrika ayarlarina sifirlasa yine hesap devrindeki islemi yapmak durumundasiniz yani çok zor yakin arkadasina falan satarsin ama.Detaylı bilgi için imzamdaki clashofclans türkiye bloguma gir orda iostaki köyü Androide aktarma yada androiddeki koyü iosa aktarma var hesap devri oyle yapilcak ve adam her fabrika ayarlarinda döndükce..
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  5. ya oyunda dolu afk hesap var onları görünce uyuz oluyorum adamlar ne güzel kasmis keşke gmaillerini görsek de istesek sahibinden ne güzel olurdu varya
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  6. Ne anlamı kalacak oynamanin ?
    66 lvlim th8 bende afk takiliyorum
    2-3 günde bir madenleri topluyorum savas bile yapmiyorum
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
    NiTr[O]gEn bunu beğendi.
  7. bende 39lvl ama 7lvl belediye baya gelişmiş ama 10lvl bir adam 1 yıldır oynadığını söylüyor ooho çok uzun
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  8. < Resmi açmak için tıklayın >

    < Resmi açmak için tıklayın >
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  9. Mobil cihaz ile gönderdi
  10. savunma pert ! 60saniyede biter orası :)
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  11. Satılık deyince 200-300 lira istemeyeceğim. 40-50 lira birşey. Kaldı ki bütün herşey fu ll neredeyse. Köy Binası 8 e geçince gelişmek çok fazla sürmez. Zaten 4 inşaatçı var. Para çok önemli değil. Şu beladan kurtulmak amaç. 2,5 ayda bu hâle geldi bu köy.
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  12. kardeşim eğer e posta değiştirme gibi birşey olsaydı bunun adına sayfa açılırdı kimse parayla almaz gelenlerde ilk hesabı ister parayı vermez sakat iş o birine hediye edeceksin hesabı gmail ile beraber :( üzgünüm
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  13. É posta adresim önemli maalesef. Neyse artık sileceğiz girmemeye çalışacağım.
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  14. aklıma bişey geldi yeni bir g mail hesabı ile cihazı bağla ya bas belki aktarır
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  15. Benimde çar çalındı beyler hayrınıza bedava çar :D olmazsa kardeş senin çarı alırım 25 e
     
  16. ---
    Birader bedava verebilir misin hesabi
    ---
    Beyler bana oyunu bırakmış veya oyunu bedava verebilecek arkadaş var mı gmail hesabını :)
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  17. Bana satarmisin bu hesabı
    ---
    Bana satarmisin hesabi
     
    LG ile gönderdi
  18. Arkadaşlar th8 78 lvl savunma hemen hemen fu ll koy satılır.. 5389123455 WhatsApptan 7/24 mesaj atabilirsiniz
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
    Son düzenleme: 19 Nisan 2015
  19. 77 level köy satıyorum gmail hesabi ve hepsi ona devredilicek 77 lvl 70 tl karşılığında yapılır ve lol rp ilede anlasila bilir

    100-200 degil acil satilik oldugu icin 70 tl

    Ulaşım : whatsapp 05394629076
    ---
    Arkadaşlar 77 level köy satılır
    100 degil 77 tl karsiliginda isterse lolde oyun rp si karsiligdada odenebilir ulasma adresi : whatsapp

    05394629076
     
    Samsung ile gönderdi
  20. Arkadaşlar mail adresini vermeden o hesaba ait oyunu verebiliyorsun, benim ikinci köyümü, kardeşimin iphone telefonuna aktardım, çok basit bir şekilde, oyunun içinde bu eski cihaz diyorsun sana bir kod veriyor, diğer telefondada bu yeni cihaz diyorsun, o verilen kodu giriyosun hopp köy aktarıldı :D

    tabi hesaba bağlı köyü başka bir cihaza aktardıktan sonra, tekrar başka bir köy aktarılıyormu onu denemedim.
     
Yüklüyor...
23/10/2018 - 16:32