###

Sponsorlu Bağlantılar

DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
harbiden noldu ne etti
 


Dobraokuyucu

Üye
Efendim?
Mesaj birleştirildi:


Evet haklısınız genelde işim olduğunda uğruyorum ve telefondan yazıyorum o yüzden çok dikkat etmemiş olabilirim arkadaşlar hızlı bir şekilde konu açmak için gözden kaçmış olabilir
Mesaj birleştirildi:


Kime diyorsunuz?
sana diyorum hacım. çöken patlayan gümleyen siteye açtığın konuya 1 kişi bile yazmamış biz burada elimizden geldiğince yazıyoruz.

O aynı makinede çift hesap kullanma işleri kullandığın siteye bağlı.
UEFI Windows toplayan sitede çift hesap gezemezsin mesela, YouTube aynı cihaz üzerinde bir video sürekli döngüye alınırsa kanala ya da videoya shadow ban atar. Bazı dizi izleme platformları hesap kapatır birden fazla hesap aynı cihaz kimliği ile bağlanınca gibi gibi. dediğin dalga twitch gibi bişi sanırım. onu da karı kız profili ile gezen adamlar daha iyi bilebilirler ama soruyu ucundan sorunca anlamamışlar heral. bizim canlı izlediğimiz tek şey A Milli takımın maçları onu da iki senedir radyodan dinliyorum ben öyle diyim
Mesaj birleştirildi:

harbiden noldu ne etti
Bu zurna çökenpata açtığı konuyu ctrl c ctrl v yapmış
Mesaj birleştirildi:

benim sorunum seninle değil bu arada üstüne alınma, UEFI Windows toplayanların sitesinden gıcık kapıyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: 0sıfırcı
PALA.

PALA.

Üye
Bu zurna çökenpata açtığı konuyu ctrl c ctrl v yapmış
Windows 7 bela Reco demokrasi adamıdır sopa:
Ancak burada daha fazla diğer forumların gıybetini yapmayın. Normalde bu tarz konular yasaktır.

Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Dobraokuyucu

Üye
Windows 7 bela Reco demokrasi adamıdır sopa:

Reco önce gitsin küçüklere sevgi göstermeyi öğrensin. Millete sövüp bir de marifetmiş gibi arşive çekmesin. Çilekeş'e yapılan saygısızlık nasıl utancımızsa bu UEFI'ın yaptığı da aynıdır. Millete yapma diye ayar çekip aynısını yapmak komikliktir.
 
PALA.

PALA.

Üye
Reco önce gitsin küçüklere sevgi göstermeyi öğrensin. Millete sövüp bir de marifetmiş gibi arşive çekmesin. Çilekeş'e yapılan saygısızlık nasıl utancımızsa bu UEFI'ın yaptığı da aynıdır.
Forumlar arasındaki çalkantı burada hiç istenmez.
Üstünde durmayın, orada her gün onlarca konu açılır, kimse kimseyi tanımaz, boşverin. Tamam mı babayiğit (h)
 

Dobraokuyucu

Üye
Forumlar arasındaki çalkantı burada hiç istenmez.
Üstünde durmayın, orada her gün onlarca konu açılır, kimse kimseyi tanımaz, boşverin. Tamam mı babayiğit (h)
Burayı tarihe gömenler de bugün oralarda küçük duruma düşenler ile aynı zihniyette idi. Bu gün bu site unutuldu ise sorumluları kim gayet iyi biliyoruz.
 
  • Beğen
Tepkiler: 0sıfırcı
PALA.

PALA.

Üye
Burayı tarihe gömenler de bugün oralarda küçük duruma düşenler ile aynı zihniyette idi. Bu gün bu site unutuldu ise sorumluları kim gayet iyi biliyoruz.
Ee biz boşuna mı burdayız babayiğit :hmmm
Forumları bulandırmayın, dediğimi yapın (h)
 
  • Cool
Tepkiler: 0sıfırcı

Dobraokuyucu

Üye
11. Diğer forumlarda, web sitelerinde açtığınız konuları, haberleri, incelemeleri, blogları Sitemize'e doğrudan kopyalayıp yapıştırmayın. Özgün bir konu açın ya da konuyu önce burada açın.

cezası da sağlam bu arada. kuralları okusun önce arkadaş. ne kadar banlı da olsam bir fake hesaba bakar hesabını kapattırmam
 
PALA.

PALA.

Üye
@Dobraokuyucu kime çalıştığını bilelim diyorlar. Bu forumlarda konu açmak marifet değil, artık. Git YouTube kanalı aç, video çek, üçbeş kuruş kendin kazan. Eğer para mevzuu ise forumculuktan para kazanılmaz artık.
 

Dobraokuyucu

Üye
@Dobraokuyucu kime çalıştığını bilelim diyorlar. Bu forumlarda konu açmak marifet değil, artık. Git YouTube kanalı aç, video çek, üçbeş kuruş kendin kazan. Eğer para mevzuu ise forumculuktan para kazanılmaz artık.
Adamların trafikleri gör gel otur konuşalım sonra. Milyon girişten bahsediyor adamlar. Reklam tıklama falan hariç.

Tabi herkes bura gibi botlara veri taratmıyor ama inan bundan da yine para kazanıyordur site sahipleri yoksa kimse açık tutmaz ölü siteyi
Mesaj birleştirildi:

@Dobraokuyucu kime çalıştığını bilelim diyorlar.
Ona mı soracağım neyi kime soracağımı?
Mesaj birleştirildi:

Yardımlaşmayı bile tekelleştiren iğrenç zihniyet bu

Telefonuma BL kilidi açmak için 400 kayme isteyenleri saymıyorum tabi, sırf onlara ibret olsun diye beleş yolunu buldum
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: 0sıfırcı ve PALA.
PALA.

PALA.

Üye
Adamların trafikleri gör gel otur konuşalım sonra. Milyon girişten bahsediyor adamlar. Reklam tıklama falan hariç.

Tabi herkes bura gibi botlara veri taratmıyor ama inan bundan da yine para kazanıyordur site sahipleri yoksa kimse açık tutmaz ölü siteyi
İşin orası öyle, adamlar YouTube başta olmak üzere her platformda varlar, artık o işleride başkalarına devrettiler. Burası fiilen teknoloji forumu olsada, köy kıraathanesi bile daha aktiftir :nargile:
 
  • Beğen
Tepkiler: Dobraokuyucu ve 0sıfırcı
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Öncüden yada Dois den Bir Durum Olsada Yesek
 

Benzer Konular

Cevap
25
Görüntüleme
309
DarkredBlue61
Cevap
12
Görüntüleme
418
DarkredBlue61
Cevap
20
Görüntüleme
454
yancık çınkası
Cevap
0
Görüntüleme
7
yancık çınkası


Üst Alt