###

Sponsorlu Bağlantılar

Mehmet Zurna dürüm

Üye
    Konu Sahibi
###
###
 
Son düzenleme:


PALA.

PALA.

Üye
Arkadaşlar lazım olduğu için soruyorum mesela diyelim ki örnek veriyorum Technopat forumda Google hesabımı kullanarak 1 sekmede oturum açtım sonra yeni sekme açtım ve farklı bir hesabıma giriş yapacağım ama önceki sekmede giriş yaptığım hesabım açık olduğu için yeni sekmedede o hesap kullanılıyor 2 sekmedede nasıl farklı hesap kullanabilirim veya tarayıcımın ayarlar bölümünden belirli ayarlar yaparak bunu engelleyebilir miyim bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi?
Veya Google chromu klonlama gibi bir şey mümkün mü bilgisayar kullanıyorum bu arada.
Maxicep dahil çoğu forumda farklı hesaptan girdiğinizde forum yönetimi sizi tanır ama isterse görmezden gelir, isterse banlar. Heleki technopat ise sakın deneme böyle şeyleri. Forumda açtığım konular var birden fazla kullanıcı profili oluşturulabilir, ancak uğraşmana gerek yok, aç gizli sekmeden gir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Baydırman

Dobraokuyucu

Üye
Arkadaşlar lazım olduğu için soruyorum mesela diyelim ki örnek veriyorum Technopat forumda Google hesabımı kullanarak 1 sekmede oturum açtım sonra yeni sekme açtım ve farklı bir hesabıma giriş yapacağım ama önceki sekmede giriş yaptığım hesabım açık olduğu için yeni sekmedede o hesap kullanılıyor 2 sekmedede nasıl farklı hesap kullanabilirim veya tarayıcımın ayarlar bölümünden belirli ayarlar yaparak bunu engelleyebilir miyim bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi?
Veya Google chromu klonlama gibi bir şey mümkün mü bilgisayar kullanıyorum bu arada.
Direkt ban atıyor onlar. Telefona startpage browser indirip oradan yapılabilir ama.

Onların sistem IP ve cihaz kontrolü yapıyor. İkisinden biri aynı olursa patliyorsun
Mesaj birleştirildi:

Maxicep gibi bir cevher varken oralarda sürünmeye gerek yok ayrıca. UEFI sistem toplamak yerine adam akıllı host bulsunlar önce.
 
  • Beğen
Tepkiler: 0sıfırcı

Mehmet Zurna dürüm

Üye
    Konu Sahibi
Direkt ban atıyor onlar. Telefona startpage browser indirip oradan yapılabilir ama.

Onların sistem IP ve cihaz kontrolü yapıyor. İkisinden biri aynı olursa patliyorsun
Mesaj birleştirildi:

Maxicep gibi bir cevher varken oralarda sürünmeye gerek yok ayrıca. UEFI sistem toplamak yerine adam akıllı host bulsunlar önce.
Arkadaşlar tamam ya konu technopat değil zaten fake hesap açacak olsam vpsden girer açarım en temizi o ama konu technopat değil tek tarayıcıda birden fazla hesap kullanmak mümkün mü
 

Dobraokuyucu

Üye
Arkadaşlar tamam ya konu technopat değil zaten fake hesap açacak olsam vpsden girer açarım en temizi o ama konu technopat değil tek tarayıcıda birden fazla hesap kullanmak mümkün mü
hangi site olduguna gore degisir

Chrome'da çift pencere açıp aynı anda 2 Google 4 MS 2 tane de Instagram hesabı kullanıyorum
 
PALA.

PALA.

Üye
Direkt ban atıyor onlar. Telefona startpage browser indirip oradan yapılabilir ama.

Onların sistem IP ve cihaz kontrolü yapıyor. İkisinden biri aynı olursa patliyorsun
Sen bu işlerden anlıyon 💣
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
  • Kahkaha
Tepkiler: 0sıfırcı

Dobraokuyucu

Üye
Nesi değişecek arkadaşlar aynı sekmede 2 tane instagram kullanmanız mümkün mü nasıl oluyor anlatır mısınız yani kullansanız kullansanız bir hesaptan çıkış yapıp diğerine geçersiniz
Mesaj birleştirildi:


Kick platformunda bir yayıncıyı birden fazla hesapta izlemek istiyorum mesela bu nasıl olacak tek sekmede açıklar mısın
Telefonun markası Samsung mu?
 

Dobraokuyucu

Üye
Iki tane farklı tarayıcı kurun. Atıyorum 1 Firefox 1 chrome. O şekilde olur pc de.
 

Dobraokuyucu

Üye
Bu şekildede maximum sayıda kullanabileceğin hesap sayısı 4 oluyor normal sekme + gizli sekme her ikisinde 1 hesaptan toplam 4 hesap kullanabiliyorsun
Zibil tane tarayıcı var zaten bilgisayarın da bir gücü var onun dışına da çıkmazsın.

Chrome edge firefox opera vivaldi... bak 5 tane saydım bile
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Bilgisayarın gücü çokta önemli değil teneke kullanmıyorum sonuçta ayrıca her tarayıcı chrome veya opera gibi stabil değil.Aslında benim amacım kick platformunda bir yayıncıyı birden fazla hesabımda aynı anda izlemektide keşke en başta söyleseydim
Mesaj birleştirildi:


Üstteki mesajları okudun mu reis
kabaca gezip baktım neden ki birisi bena bişey mi söylemiş :cigara:
Mesaj birleştirildi:

Bilgisayarın gücü çokta önemli değil teneke kullanmıyorum sonuçta ayrıca her tarayıcı chrome veya opera gibi stabil değil.Aslında benim amacım kick platformunda bir yayıncıyı birden fazla hesabımda aynı anda izlemektide keşke en başta söyleseydim
Mesaj birleştirildi:


Üstteki mesajları okudun mu reis
kabaca gezip baktım neden ki birisi bena bişey mi söylemiş :cigara:
 

Dobraokuyucu

Üye
kabaca gezip baktım neden ki birisi bena bişey mi söylemiş :cigara:
Mesaj birleştirildi:


kabaca gezip baktım neden ki birisi bena bişey mi söylemiş :cigara:
Çöken site canlısı, klasik
Mesaj birleştirildi:

Soruyu bile nasıl soracagini bilmiyor garibim
Mesaj birleştirildi:

Tabi noktalamaya uymaktan, modlara yalanmaktan millet soru sormayi unutuyor sitede hayatta kalabilmek icin
 
  • Kahkaha
Tepkiler: 0sıfırcı
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Çöken site canlısı, klasik
Mesaj birleştirildi:

Soruyu bile nasıl soracagini bilmiyor garibim
Mesaj birleştirildi:

Tabi noktalamaya uymaktan, modlara yalanmaktan millet soru sormayi unutuyor sitede hayatta kalabilmek icin
tam anlamadım ama
 
0sıfırcı

0sıfırcı

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Dobraokuyucu ve Mehmet Zurna dürüm

Mehmet Zurna dürüm

Üye
    Konu Sahibi
kabaca gezip baktım neden ki birisi bena bişey mi söylemiş :cigara:
Mesaj birleştirildi:


kabaca gezip baktım neden ki birisi bena bişey mi söylemiş :cigara:
Efendim?
Mesaj birleştirildi:

Boşver anlama
Sorun çözüldü
Galiba tam emiiin değilim
Yok yok çözüldü yok ya çözülmedi
Ama fikirler sunuldu
Çözüme yönelik cevaplar verildi
Mesaj birleştirildi:

Amaaaan benena :)
Mesaj birleştirildi:


Sondaki de bağlaç ayrı yazman gerekiyordu di mi @Dobraokuyucu ve @DarkredBlue61
Evet haklısınız genelde işim olduğunda uğruyorum ve telefondan yazıyorum o yüzden çok dikkat etmemiş olabilirim arkadaşlar hızlı bir şekilde konu açmak için gözden kaçmış olabilir
Mesaj birleştirildi:

Çöken site canlısı, klasik
Mesaj birleştirildi:

Soruyu bile nasıl soracagini bilmiyor garibim
Mesaj birleştirildi:

Tabi noktalamaya uymaktan, modlara yalanmaktan millet soru sormayi unutuyor sitede hayatta kalabilmek icin
Kime diyorsunuz?
 
  • Beğen
Tepkiler: 0sıfırcı

Benzer Konular

Cevap
25
Görüntüleme
309
DarkredBlue61
Cevap
12
Görüntüleme
418
DarkredBlue61
Cevap
20
Görüntüleme
454
yancık çınkası
Cevap
0
Görüntüleme
7
yancık çınkası


Üst Alt