Maxicep dahil çoğu forumda farklı hesaptan girdiğinizde forum yönetimi sizi tanır ama isterse görmezden gelir, isterse banlar. Heleki technopat ise sakın deneme böyle şeyleri. Forumda açtığım konular var birden fazla kullanıcı profili oluşturulabilir, ancak uğraşmana gerek yok, aç gizli sekmeden gir.Arkadaşlar lazım olduğu için soruyorum mesela diyelim ki örnek veriyorum Technopat forumda Google hesabımı kullanarak 1 sekmede oturum açtım sonra yeni sekme açtım ve farklı bir hesabıma giriş yapacağım ama önceki sekmede giriş yaptığım hesabım açık olduğu için yeni sekmedede o hesap kullanılıyor 2 sekmedede nasıl farklı hesap kullanabilirim veya tarayıcımın ayarlar bölümünden belirli ayarlar yaparak bunu engelleyebilir miyim bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi?
Veya Google chromu klonlama gibi bir şey mümkün mü bilgisayar kullanıyorum bu arada.
Direkt ban atıyor onlar. Telefona startpage browser indirip oradan yapılabilir ama.Arkadaşlar lazım olduğu için soruyorum mesela diyelim ki örnek veriyorum Technopat forumda Google hesabımı kullanarak 1 sekmede oturum açtım sonra yeni sekme açtım ve farklı bir hesabıma giriş yapacağım ama önceki sekmede giriş yaptığım hesabım açık olduğu için yeni sekmedede o hesap kullanılıyor 2 sekmedede nasıl farklı hesap kullanabilirim veya tarayıcımın ayarlar bölümünden belirli ayarlar yaparak bunu engelleyebilir miyim bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi?
Veya Google chromu klonlama gibi bir şey mümkün mü bilgisayar kullanıyorum bu arada.
Arkadaşlar tamam ya konu technopat değil zaten fake hesap açacak olsam vpsden girer açarım en temizi o ama konu technopat değil tek tarayıcıda birden fazla hesap kullanmak mümkün müDirekt ban atıyor onlar. Telefona startpage browser indirip oradan yapılabilir ama.
Onların sistem IP ve cihaz kontrolü yapıyor. İkisinden biri aynı olursa patliyorsun
Mesaj birleştirildi:
Maxicep gibi bir cevher varken oralarda sürünmeye gerek yok ayrıca. UEFI sistem toplamak yerine adam akıllı host bulsunlar önce.
hangi site olduguna gore degisirArkadaşlar tamam ya konutechnopatdeğil zaten fake hesap açacak olsam vpsden girer açarım en temizi o ama konu technopat değil tek tarayıcıda birden fazla hesap kullanmak mümkün mü
Sen bu işlerden anlıyon 💣Direkt ban atıyor onlar. Telefona startpage browser indirip oradan yapılabilir ama.
Onların sistem IP ve cihaz kontrolü yapıyor. İkisinden biri aynı olursa patliyorsun
Telefonun markası Samsung mu?Nesi değişecek arkadaşlar aynı sekmede 2 tane instagram kullanmanız mümkün mü nasıl oluyor anlatır mısınız yani kullansanız kullansanız bir hesaptan çıkış yapıp diğerine geçersiniz
Mesaj birleştirildi:
Kick platformunda bir yayıncıyı birden fazla hesapta izlemek istiyorum mesela bu nasıl olacak tek sekmede açıklar mısın
Zibil tane tarayıcı var zaten bilgisayarın da bir gücü var onun dışına da çıkmazsın.Bu şekildede maximum sayıda kullanabileceğin hesap sayısı 4 oluyor normal sekme + gizli sekme her ikisinde 1 hesaptan toplam 4 hesap kullanabiliyorsun
kabaca gezip baktım neden ki birisi bena bişey mi söylemişBilgisayarın gücü çokta önemli değil teneke kullanmıyorum sonuçta ayrıca her tarayıcı chrome veya opera gibi stabil değil.Aslında benim amacım kick platformunda bir yayıncıyı birden fazla hesabımda aynı anda izlemektide keşke en başta söyleseydim
Mesaj birleştirildi:
Üstteki mesajları okudun mu reis

kabaca gezip baktım neden ki birisi bena bişey mi söylemişBilgisayarın gücü çokta önemli değil teneke kullanmıyorum sonuçta ayrıca her tarayıcı chrome veya opera gibi stabil değil.Aslında benim amacım kick platformunda bir yayıncıyı birden fazla hesabımda aynı anda izlemektide keşke en başta söyleseydim
Mesaj birleştirildi:
Üstteki mesajları okudun mu reis

Çöken site canlısı, klasikkabaca gezip baktım neden ki birisi bena bişey mi söylemiş
Mesaj birleştirildi:
kabaca gezip baktım neden ki birisi bena bişey mi söylemiş![]()
tam anlamadım amaÇöken site canlısı, klasik
Mesaj birleştirildi:
Soruyu bile nasıl soracagini bilmiyor garibim
Mesaj birleştirildi:
Tabi noktalamaya uymaktan, modlara yalanmaktan millet soru sormayi unutuyor sitede hayatta kalabilmek icin
Boşver anlamatam anlamadım ama

Sondaki de bağlaç ayrı yazman gerekiyordu di mi @Dobraokuyucu ve @DarkredBlue61sekmedede
Efendim?kabaca gezip baktım neden ki birisi bena bişey mi söylemiş
Mesaj birleştirildi:
kabaca gezip baktım neden ki birisi bena bişey mi söylemiş![]()
Evet haklısınız genelde işim olduğunda uğruyorum ve telefondan yazıyorum o yüzden çok dikkat etmemiş olabilirim arkadaşlar hızlı bir şekilde konu açmak için gözden kaçmış olabilirBoşver anlama
Sorun çözüldü
Galiba tam emiiin değilim
Yok yok çözüldü yok ya çözülmedi
Ama fikirler sunuldu
Çözüme yönelik cevaplar verildi
Mesaj birleştirildi:
Amaaaan benena
Mesaj birleştirildi:
Sondaki de bağlaç ayrı yazman gerekiyordu di mi @Dobraokuyucu ve @DarkredBlue61
Kime diyorsunuz?Çöken site canlısı, klasik
Mesaj birleştirildi:
Soruyu bile nasıl soracagini bilmiyor garibim
Mesaj birleştirildi:
Tabi noktalamaya uymaktan, modlara yalanmaktan millet soru sormayi unutuyor sitede hayatta kalabilmek icin
Sorun değil burası maxicepo yüzden çok dikkat etmemiş olabilirim
