Çin Malı Telefonlar İçin Yeni Versiyon PC Suite - Kurulumlu - China Phone Suite + Driver


zahid12

zahid12

Üye
    Konu Sahibi
ÇİN MALI TELEFONLAR IÇIN PC SUITE - China Phone Suite + Modem Driver

KURULUMLUDUR - SETUP DOSYASI VARDIR..


Çin malı telefonlar için bilgisayara bağlama programıdır. Modem driverda içince mevcuttur

Trident Anycool Orite Letus Piranha Neox N99i için uyumlu. Diğerlerini bilmiyorum

Bu program sayesinde Çin malı telefonunuzu bilgisayarınıza bağlayabilirsiniz ,
Mesajlarınız telefon içinden alabilir ve telefonunuza mesaj kaydedebilirsiniz ,
Rehberinizi düzenletebilir, yeni kişiler ekleyebilrisiniz ,
Telefonunuzun micro SD haricindeki kendi hafızasıdanki dosyaları görebilirsiniz.....

 
  • Beğen
Tepkiler: bymen07, berkay0101, Türk Mavisi ve 60 diğerleri
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
Paylaşım için sağolasın, emeğine sağlık :good:
 

DOGUS59

Üye
ARKADAŞLAR BU TELEFONLARIN HEPSİ KAÇAK AYRICADA HEPSİ BİRBİRİNİ KOPYALARI YANLIZCA KASALARI DEĞİŞİK KAMERASI HEPSİNDE AYNI VGA AMA HEPSİNDE AYRI AYRI YAZIYOR.
DİĞER BİR KONU VİDEO OYNATMIYOR.SESİ YÜKSEK AMA KALİTESİZ.İMEİ LERİNİN HEPSİ SAHTE EN GEÇ 2-3 AY İÇİNDE OPERATÖRLER TARAFINDAN KAPATILIYORLAR.KESİNLİKLE ALMAYAN HEPSİNDE GÖRÜNTÜLÜ KONUŞMA VAR YAZIYOR.AMA HİÇBİRİNDE YOK.Arkadaşlar bir denemenizi rica ediyorum.Alın elinize bir nokia-s.e.-samsung-lg-mot vs.gibi telefonlarla 10 dakika bir konuşma yapın.sonra kendinizi rahatsız hissetmessiniz.AMA bir çin malı ile bu süreyi konuşarak geçirin bakın arkadaşlar başınız ağrımaya başlayacaktır.LÜTFEN BİR DENEYİN.....Bu sitede bangır bangır bağırıyorum hiç bir allahın kulu SAR DEĞERİ AÇIKLAMAIYOR.SATICILARDA BİLMİYOR.AMA ONU KAÇAK GETİRENLER.( G.antepde-nusaybinde-kiliste vb.sınır şehirlerinde ) ÇOK İYİ BİLİYORLAR. PARALAR CEBE.RADYASYON BİZİM GİBİ KULLANICILARA.........HAYIRLISI OLSUN

BİR DE ALIP KULLANAN BİR ARKADAŞIN FORUMLARDAN BİRİNE YAZDIĞI YAZIYIDA EKLİYORUM
bende bugun aldım cıhazı ve hemen bugun yolladım .sarj ederken sarjı bozuldu sanırım ama zaten onyargılı oldugum cıhazdan tamamen sogudum.anycool t828. bu cuhaz hıcbır sekılde sesız moda alınamıyor sesız dıe tabır edlıne mod tıtresım . :))) bu cok komık .aldıgım gun sarjının bozulması daha komık aldıgım satıcı yarın umarım kabul eder de bu seruvenden kazasız atlatırım kendımı.

sesı yuksek evet ama dengesız bır yukseklık sozkonusu dıgerlerını bılemem ama bendekı gg dekının aynısıydı ve cıhaz ın dızaynı yatay sekılde hopororlerın ustune bır sey gelecek sekıldeyken ses zaten azalıyor..ekran cok gusel dıuyenler var bence degıl azıcık farklı bır acıyla goruntuyu dagıtıyor.telefonda buyuk yazılımsal sorunlar var :) bır hat dıgerınden daha az ses verıyor ama sonucta ıkısıde kısık ses verıyor

ısın aslı buyuk hevesle aldım cıhazı ama ıste kısmet degılmıs sarjın bozulmasıda bahane oldu. bırde elımde hala garıp bır plastık kokusu var.

bu cıhazların sar degerı dusuk deselerde ıanmam gunde en az ıkı uc saat telefonla konusurum ama bunla cıdden konusurken ellerınızın ıcı bır tuhaf kımıs kımıs oluyor ve bıraz uzatınca basınız cıdden agrıyor
...bunu deneyenekadar bunları soyleyenlere yahudı mallarna nekadar guven olur onlar tamamen ekonomık amaclı kendılerı ıcın calısırlar dıodum ama malesef cın malları bır bocalama donemı ıcıınde bunu atlatınca emınımkı cok buyuk ve suan olduklarından daha ıyı bır yerde olacaklar ama bu sekılde hep kotu bır ımaj cızıyorlar

benım aldıgım arkadas ggden ustunde kutusundan yırtılmıs orjınal ımeısıyle yolluyordu aletı cakma fılan degıl ısteyen olursa pm den nıcıkını atabılırım saygılarımla
BU TELEFONLARI SAR DEĞERLERİ BİR TÜRLÜ BULUNAMIYOR.ALMAYIN ARKADAŞLAR SAĞLIĞINIZI 3 KURUŞ İÇİN TEHLİKEYE ATMAYIN
 

torunex

Üye
arkadasım program için saol ama bi sorum olcak bu programı anlatacak bi link yada acıklama yaparmısın kullanımı hakkında tesekkurler!

--------------- Ekleme ---------------

kardes bide ben o programı yukledım ama kabloyu pc ye taktım bırınıde telefona ama orda COM PORT u sectım ama telefonu gormedı bı bılgın warmı COP PORT la ılgılı? yanı yapmamız gereken bı ayar falan....? yardımcı olursan cok sevınırım!
 
zahid12

zahid12

Üye
    Konu Sahibi
kardeş modem driver anlatımını buldum sadece

 

Caldere

Üye
Paylaşımın İçin Sağol
 

Perfavore

Üye
arkadaşlar anycool ve letus t808 aynı telefon buyrun letusun sitesinden programı indirin resimli anlatımda var

 

kogen

Üye
doğuş arkadaş
sizin oralarda
denen alt keşvedilmedi galba.yada kulaklık sdandart çıkmadı
:))
 

kenan_bjk_06

Üye
ARKADAŞLAR BU TELEFONLARIN HEPSİ KAÇAK AYRICADA HEPSİ BİRBİRİNİ KOPYALARI YANLIZCA KASALARI DEĞİŞİK KAMERASI HEPSİNDE AYNI VGA AMA HEPSİNDE AYRI AYRI YAZIYOR.
DİĞER BİR KONU VİDEO OYNATMIYOR.SESİ YÜKSEK AMA KALİTESİZ.İMEİ LERİNİN HEPSİ SAHTE EN GEÇ 2-3 AY İÇİNDE OPERATÖRLER TARAFINDAN KAPATILIYORLAR.KESİNLİKLE ALMAYAN HEPSİNDE GÖRÜNTÜLÜ KONUŞMA VAR YAZIYOR.AMA HİÇBİRİNDE YOK.Arkadaşlar bir denemenizi rica ediyorum.Alın elinize bir nokia-s.e.-samsung-lg-mot vs.gibi telefonlarla 10 dakika bir konuşma yapın.sonra kendinizi rahatsız hissetmessiniz.AMA bir çin malı ile bu süreyi konuşarak geçirin bakın arkadaşlar başınız ağrımaya başlayacaktır.LÜTFEN BİR DENEYİN.....Bu sitede bangır bangır bağırıyorum hiç bir allahın kulu SAR DEĞERİ AÇIKLAMAIYOR.SATICILARDA BİLMİYOR.AMA ONU KAÇAK GETİRENLER.( G.antepde-nusaybinde-kiliste vb.sınır şehirlerinde ) ÇOK İYİ BİLİYORLAR. PARALAR CEBE.RADYASYON BİZİM GİBİ KULLANICILARA.........HAYIRLISI OLSUN

BİR DE ALIP KULLANAN BİR ARKADAŞIN FORUMLARDAN BİRİNE YAZDIĞI YAZIYIDA EKLİYORUM
bende bugun aldım cıhazı ve hemen bugun yolladım .sarj ederken sarjı bozuldu sanırım ama zaten onyargılı oldugum cıhazdan tamamen sogudum.anycool t828. bu cuhaz hıcbır sekılde sesız moda alınamıyor sesız dıe tabır edlıne mod tıtresım . :))) bu cok komık .aldıgım gun sarjının bozulması daha komık aldıgım satıcı yarın umarım kabul eder de bu seruvenden kazasız atlatırım kendımı.

sesı yuksek evet ama dengesız bır yukseklık sozkonusu dıgerlerını bılemem ama bendekı gg dekının aynısıydı ve cıhaz ın dızaynı yatay sekılde hopororlerın ustune bır sey gelecek sekıldeyken ses zaten azalıyor..ekran cok gusel dıuyenler var bence degıl azıcık farklı bır acıyla goruntuyu dagıtıyor.telefonda buyuk yazılımsal sorunlar var :) bır hat dıgerınden daha az ses verıyor ama sonucta ıkısıde kısık ses verıyor

ısın aslı buyuk hevesle aldım cıhazı ama ıste kısmet degılmıs sarjın bozulmasıda bahane oldu. bırde elımde hala garıp bır plastık kokusu var.

bu cıhazların sar degerı dusuk deselerde ıanmam gunde en az ıkı uc saat telefonla konusurum ama bunla cıdden konusurken ellerınızın ıcı bır tuhaf kımıs kımıs oluyor ve bıraz uzatınca basınız cıdden agrıyor
...bunu deneyenekadar bunları soyleyenlere yahudı mallarna nekadar guven olur onlar tamamen ekonomık amaclı kendılerı ıcın calısırlar dıodum ama malesef cın malları bır bocalama donemı ıcıınde bunu atlatınca emınımkı cok buyuk ve suan olduklarından daha ıyı bır yerde olacaklar ama bu sekılde hep kotu bır ımaj cızıyorlar

benım aldıgım arkadas ggden ustunde kutusundan yırtılmıs orjınal ımeısıyle yolluyordu aletı cakma fılan degıl ısteyen olursa pm den nıcıkını atabılırım saygılarımla
BU TELEFONLARI SAR DEĞERLERİ BİR TÜRLÜ BULUNAMIYOR.ALMAYIN ARKADAŞLAR SAĞLIĞINIZI 3 KURUŞ İÇİN TEHLİKEYE ATMAYIN
bu kameralara amma takmışsnzz haa ... benm elmde anycool t828 i var .. kamerası 1.3 mp ... ama süper çekioo ...!!! vga falan değill .... hiiç vega kamera görmedk mi sanqii ... vga kamerayla yan yana tuttum telefonları anycool bin kat güsel gösterioo ... şidmi bırakn bu telefonları kötülemeyii
... :@ ben kullanıorm hiç bir şikayetm yok telefon çok sağlam ayrıca ... garantiye gerek yoq yhanii .... taşn üzerine düştü maç yaparken sadece kapak çizildi ... başka bi sorun yoq ....
 

algida01

Üye
Bağlanmıyor..bu program çalışmıyor...

--------------- Ekleme ---------------

Emeğine sağlık ama birde nasıl çalıştıgını anlatsan çok iyi olur..kurulumda hata veriyor çünkü..
 
BİRBEY_1

BİRBEY_1

Üye
:hmmmselam n95 çin mini telefonumu pcye tanıtmak için ne yapmalıyım.lütfen yardım.
 

sengs35

Üye
teşekkurler
 
Tr-Maxicep

Tr-Maxicep

Üye
Çin Malınmı Var Derdin Var :)
 

gocayurek

Üye
sa,kardeşim emeğine sağlık tşk ederim,kim ne söylerse söylesin harika bi tel bence,evet aksaklıkları var ama bu fiyata tv si değer bence tşk
 

blue_fire

Üye
slm arkadaşlar bendede doliaf888 var acaba bu tel ller nete filan msn e giriormu
 

kaymakam1

Üye
n99 telefonum var nasıl imei klonlayabilirim bir program varsa sevinirim
 

basrix

Üye
eline sağlık
 

baf_34

Üye
Tesekkurler
 

mehmeturfa

Üye
nokiadan daha iyidir.e n azından paran yahudiye gitmiyor. çinliye ve kaçakçıya gidiyor.ikiside gariban.
 

aspıre

Üye
saol
 




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt