renos1907
Üye
Çin malı i-phonelarda küçük detaylar[Yardım]
Arkadaşlar bir çok konuda baktım,denedim,çözümleri harfiyen uyguladım ama sonuç bulamadım.Umarım yardımcı olursunuz 2 sorum olacak.
1.si ana ekran üzerinde bulunan sim1,sim 2,wlan(kapalı/açık) yazısını nasıl kaldırabilirim.
2.si tuş kilidini açarken çıkan kılıç sesini nasıl kapatabilirim.(*#865633# ses0 melodi 0 yapmayı denedim)
1.si ana ekran üzerinde bulunan sim1,sim 2,wlan(kapalı/açık) yazısını nasıl kaldırabilirim.
2.si tuş kilidini açarken çıkan kılıç sesini nasıl kapatabilirim.(*#865633# ses0 melodi 0 yapmayı denedim)
