Çin malı i-phonelarda küçük detaylar[Yardım]

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

renos1907

Üye
    Konu Sahibi
Çin malı i-phonelarda küçük detaylar[Yardım]
Arkadaşlar bir çok konuda baktım,denedim,çözümleri harfiyen uyguladım ama sonuç bulamadım.Umarım yardımcı olursunuz 2 sorum olacak.
1.si ana ekran üzerinde bulunan sim1,sim 2,wlan(kapalı/açık) yazısını nasıl kaldırabilirim.
2.si tuş kilidini açarken çıkan kılıç sesini nasıl kapatabilirim.(*#865633# ses0 melodi 0 yapmayı denedim)
 


x_bjk_x

Üye
1.si ana ekran üzerinde bulunan sim1,sim 2,wlan(kapalı/açık) yazısını nasıl kaldırabilirim.

Evt Bu Banada Lazim VE *#856633* Bu Kodu Girdiğimde Mühendis Ayarlari Acilmiyor

1 Sefer Acildi Sadece Kpadım Ve Geri Acilmadi !
 
Winning Eleven

Winning Eleven

Üye
Arkadaşlar resimli anlatımı var tuş sesinin aratın sitede okuyun..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt