cımbızla kaş ortası alınca...

Sponsorlu Bağlantılar



sasasahamza

Üye
    Konu Sahibi
fikri olan birazdan alıcam bak :\

- - - Eklendi - - -

ilkten ne guzel baya kisı vardı nazarmı deydi ne
 
BrainHacker

BrainHacker

Üye
Iyi gcler
 
night_jack

night_jack

Üye
ama tam tersi yavaş yavaş daha az çıkarmış diyorlar çok araştırdım başka yorum yapan varmı bakalım...
he he öyledir|-)
1.antomiden iyi anlasan cevabını bulursun.
2.cümlenin cevabı bu,cımbız azaltmaz dahada sert çıkarır,kendim biliyorumda o yüzden.Neden bayanların kaşı daha gür?
3.senin azaltır dediğin cımbız değil ağda,benzeri ürünlerle yapılan uygulamadır.
 
15097

15097

Üye
Başlığı görünce koptum :kop:
 
  • Beğen
Tepkiler: night_jack
BrainHacker

BrainHacker

Üye
tamam kararlıyım alacam >:)

Al bisi olmaz

- - - Eklendi - - -

he he öyledir|-)
1.antomiden iyi anlasan cevabını bulursun.
2.cümlenin cevabı bu,cımbız azaltmaz dahada sert çıkarır,kendim biliyorumda o yüzden.Neden bayanların kaşı daha gür?
3.senin azaltır dediğin cımbız değil ağda,benzeri ürünlerle yapılan uygulamadır.

2.O zaman kadınların yüzü hep kıl dolmalıydı,genetik o kaşların gürlügü
3.cımbızda aynı işi görüyo ada da.Sadece biri toplu alıyo diğeri tek tek
 
uğur e

uğur e

Üye
benim arkadaş kaşın ortasını 3 senedir alıyo ilk almaya başladğı zaman tüydü ama şımdi almadğı günlerde kalın ve simsiyah kıl çıkıyo.
 
  • Beğen
Tepkiler: night_jack
doctorrr

doctorrr

Üye
ya bende ergenken aşırı olmasada ortada bikaç kıl vardı ama şimdi düştüler yoklar ne bileyim kitap gibi çocuğum :pro2:
 


Üst Alt