Çikolatalı Kurabiye "chococooky" yazı fontu

  • 28 Eylül 2012
  • 24213 Okunma
  • 31 Cevap

  1. Çikolatalı Kurabiye "chococooky" yazı fontu İndir

    Pierro61, momomono ve sLeepLe bunu beğendi.
  2. paylaşım için :tşk:
     
  3. kardeş nasıl kuracağız telefona n73
     
  4. :tşk: hocam
     
    akdenizahmet bunu beğendi.
  5. www.maxicep.com/symbian-s60v3-destek/n73-te-programsiz-fons-degistirme-111672.html detaylı anlatım mevcut adaş.. Tek farkı ben pc ile değil cepten xplore programı ile yapıyorum ve sistem klasörlerine erişim için Hellocarbide kullanıyorum. Hellocarbide olmazsa fonts klasörünü resource klasörüne atamazsn.
     
  6. Valla 2 gündür arıyodum çok sağol :)
     
    akdenizahmet bunu beğendi.
  7. rica ederim :) beğenmenize sevindim.. En sevdiğim ve n73üme yakışan bu font ve comic sans fontu. tavsiye ederim..
     
  8. Yaw n73 te yapamadım detaylı anlatır mısın
     
  9. Gereken programlar
    X-plore
    Hellocarbide (elinde olmayanlar için upload ettim http://qfs.mobi/f239225 )
    Hellocarbide'yi kurun. X-plore yi açın indirdiğiniz fontu zip'ten çıkarın. Bu fonttan 4 tane kopyalayın ve adlarını
    S60ZDIGI.ttf
    nosnr60.ttf
    nssb60.ttf
    nstsb60.ttf
    olarak değiştirin. Fonts adında bir klasör oluşturup bu 4 fontu Fonts klasörüne taşıyın. X-plore yi kapatmadan (kapatırsanız hellocarbide yi çalıştırdıktan sonra giremezsiniz)menü tuşuna basarak çıkın yüklediğiniz hellocarbide programını çalıştırın. Karşınıza çıkan soruları tamam deyip menü tuşuna basılı tutup geri x-plore'ye gelin. Fonts klasörünü E:/resource klasörüne taşıyın. Telefonu kapatıp acın tamamdır. Yeni fontunuz hayırlı olsun..

    - - - Eklendi - - -

    E:resource ye taşıma sırasında hata ile karşılaşmak istemiyorsanız resource klasöründe önceden fonts klasörü varsa silin. Verdiğim isimleri aynı şekilde girin. Fonts klasörünün ilk harfi büyük. S60ZDIGI (S-altmış yazılacak O harfi olarak yazan arkadaşlar var)tamamı büyük. Geri kalan 3 fontun ismi tamamı küçük..

    - - - Eklendi - - -

    fontu zipten çıkar isim ver 4 tane kopyala klasör oluştur uğraşamam diyen arkadaşlar olursa bendeki fonts klasörünü upload ettim zip'ten çıkarın hellocarbide'yi çalıştırıp geri x-plore'ye gelin E:/resource klasörüne taşımanız yeterli
    LİNK
     
  10. teşekkürler dostum çok güzel oldu eline sağlık
     
  11. rica ederim :) beğenmene sevindim..
     
  12. Yav yapamadım zipten çıkar ne demek ya ne yapmam gerekiyo
     
  13. Son verdiğim LINK'teki dosyayı X-Plore ile açıp içindeki Fonts klasörünü önce hafıza kartı ana dizinine çıkartın. Sonra hellocarbide'yi çalıştırıp çıkardığınız Fonts klasörünü E:/resource klasörüne taşımanız yeterli..
     
  14. Tşk kardeşim oldu peki eski haline getire bilirmiyiz tekrardan dimi
     
  15. Hafıza kartının E/resource dizinine attığın fonts klasörünü, kartı bilgisayara takıp veya yine hellocarbide yi çalıştırarak silersen eski haline gelir..
    Not: "nosnr60.ttf"silinemiyor uyarısı alacaksın muhtemelen. klasörün ismini değiştirip silersen sorun hallolacaktr dostum..
    Iyi forumlar..
     
  16. Saol kardeşim
     
  17. bi türlü yükleyemedim ya telefonuma attım dosyayı. desteklenmiyor diye uyarı weriyor .s yardımcı olabilecek var m
     
  18. Kardeş anlatımları iyi oku. Hafıza kartına atılacak diyorum..
    Şafak 399..
     
  19. ben bu fontu Font Zoomer yardımıyla mı iliştireceğim dediğini denedim nafile.. fontu font zoomer ile yaptım ama sessiz ikonunun yanındaki ikonu göstermiyor.fonttan kaynaklı olabilir mi ?.
     
  20. Aynısı bende de oluyor font'la ilgili sanırım.. Başka bi problem yok..
     
Yüklüyor...
24/09/2018 - 08:19