[Cihani Sultan] Grend Theft Auto Vice City HD

Sponsorlu Bağlantılar

tevley

tevley

Üye
Başkan biz bu oyunu geliştiremezmiyiz şaka bi yana hazır 15 tatile giriyoz bişeyler yapalım demo gibi yaza kadar bişeyler yaparız yazdan sonra oyun tamamlanır ? herkezin duasını alırız :D :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: HAM ZA ve Cihanî Sultan


kemoo3333

Üye
ben yapamadım telefonum c7 00 ama calışırmı benim telde ?
 
  • Beğen
Tepkiler: HAM ZA ve Cihanî Sultan
Van Hohenheim

Van Hohenheim

Üye
teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: HAM ZA ve Cihanî Sultan
Kayahan14

Kayahan14

Üye
Aslında aklımda fikir var da of abim of.

Çalışmaz ki.Denedim.Çalışmak için hariçten çok fazla dosyaya ihtiyacı var.Ama Where's My Water'ı yapabilirsen çok iyi olur.

sis yapmak kolay iş yaparız ama bi sorunu var oyun tam ekran başlasa swf olduğu dahi anlaşılmaz ama senin fla dosyasına flp miydi işte her neyse ilk frameye ful ekran kodu yazman lazım dosyayı (swfyi) kendim adobe ile açmata çalıştım ama sadece 8 frame çıktı bana orjinali lazım elinde mevcut mu ki
 
  • Beğen
Tepkiler: HAM ZA
EDE 46 MARAS

EDE 46 MARAS

Üye
Emegine saglık kardesim indirip deneyecegim.Bu arada kardeş biz bir ara su oyun işine girecektik kusura bakma yarım bıraktım işi sınavlar girdi araya 15 tatili gelsin elimden geldigince yardımcı olacagım kardeş saygılar
 
  • Beğen
Tepkiler: HAM ZA ve Cihanî Sultan

Samet.25

Tesekkurler
 
  • Beğen
Tepkiler: HAM ZA
nurlan3333

nurlan3333

Üye
bu gercekmi ?
 
  • Beğen
Tepkiler: HAM ZA

Denis22

Üye
Seni Dogan fatmagulun sucu ne:D:D:D
 
  • Beğen
Tepkiler: HAM ZA
HAM ZA

HAM ZA

Üye
Zaten Hepsi Hafıza Kartının İçindeki Downloads Klasöründe Ama Hata Veriyo Açılmıyo Neden
5800 v60 da açıldı beyler :halay3: çok akıcı bir oyun tek kasmıyo :d: gameloft işi bırak :kotu: yaşa sultanım :ehe:
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan

jetblacklife27

Üye
iyi de biz bunu nasıl çalıştıracağız
 
  • Beğen
Tepkiler: HAM ZA ve Cihanî Sultan
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
    Konu Sahibi
5800 v60 da açıldı beyler :halay3: çok akıcı bir oyun tek kasmıyo :d: gameloft işi bırak :kotu: yaşa sultanım :ehe:
rica ederim.

- - - Eklendi - - -

iyi de biz bunu nasıl çalıştıracağız
Rardan e'deki bir klasöre veya direk eye çıkarıp start_demo.swf'yi çalıştıracaksınız.

- - - Eklendi - - -

Şaka şaka :D

- - - Eklendi - - -

Seni Dogan fatmagulun sucu ne:D:D:D
Anlamadım ?!? :D
 
  • Beğen
Tepkiler: HAM ZA
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
    Konu Sahibi
5000 indirmeye yaklaşıyor !
 

Adem olcay1

Üye
nokia 701 açarmı
 
  • Beğen
Tepkiler: HAM ZA
umitgul18

umitgul18

Üye
sultanım e ye attım swfyi açtım load dan oyuna girdim -new game den oyunu açmadı- oyun açıldı ileri tuşuna bastım flash hatası dedi napmalıyım. Tel nokia 500.

- - - Eklendi - - -

Çalıştırdım. Parmaklarım kırılaydı da açmaz olaydım. Bu ne :O Bende heyecanlanmistim güzel birşey diye meğer üç sahneymiş. Ama olsun gameloft a taş çıkarırsın hünkarım :D Konunun sabitlenmesi gerek o kadar iyi yani :P
 
  • Beğen
Tepkiler: HAM ZA
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
    Konu Sahibi
çok teşekkürler #218
açar #217
 
  • Beğen
Tepkiler: HAM ZA

sykry

Üye
grafikler o kadar gerçekçi ki gözlerim kör oldu , hdnin de ötesinde ultra hd 4096p
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan ve HAM ZA


Üst Alt