ben yapamadım telefonum c7 00 ama calışırmı benim telde ?
Aslında aklımda fikir var da of abim of.şimdi bunun devamını getirsen swf olarak 100 mb oldu diyelim çalıştırmaz demi teller
Çalışmaz ki.Denedim.Çalışmak için hariçten çok fazla dosyaya ihtiyacı var.Ama Where's My Water'ı yapabilirsen çok iyi olur.Hünkarım dosyayı sis yapalımmı
Aslında aklımda fikir var da of abim of.
Çalışmaz ki.Denedim.Çalışmak için hariçten çok fazla dosyaya ihtiyacı var.Ama Where's My Water'ı yapabilirsen çok iyi olur.
Aslında aklımda fikir var da of abim of.
bu gercekmi ?
5800 v60 da açıldı beylerZaten Hepsi Hafıza Kartının İçindeki Downloads Klasöründe Ama Hata Veriyo Açılmıyo Neden
çok akıcı bir oyun tek kasmıyo
gameloft işi bırak
:rica ederim.5800 v60 da açıldı beylerçok akıcı bir oyun tek kasmıyo
gameloft işi bırak
yaşa sultanım
:
Rardan e'deki bir klasöre veya direk eye çıkarıp start_demo.swf'yi çalıştıracaksınız.iyi de biz bunu nasıl çalıştıracağız
Şaka şaka

Anlamadım ?!?Seni Dogan fatmagulun sucu ne![]()

Konunun sabitlenmesi gerek o kadar iyi yani :P
