ceset masasının dekor oluşu........

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
buketcik

buketcik

Üye
    Konu Sahibi
ölmedi kalbimizde yaşıyor değil.
ölmedi evimizde yaşıyor.hep yaşatacağız.masa olarak da olsa:ehe
 


pelın_

delı ya :) komık olan tarafıda bu kadınn torunu falan varsa torunu şey dıyemıycek ben dogmadan ölmus hıc goremedım falan dıye :d aa ewet gecen ustunde yemek yedık falan dıye ay komık
 
  • Beğen
Tepkiler: buketcik
buketcik

buketcik

Üye
    Konu Sahibi
tövbe tövbeee:aha:
 

pelın_

öle ama mantıklı dusundugunde:D
 
buketcik

buketcik

Üye
    Konu Sahibi
ne cesetmiş yahuu:ehe
 

pelın_

evın ortasına koyarsa öle olur adam gıbı gomseydı yada yaksaydı onların gelenklerıne gore sorun olmazdı :D
 
55_BeRKaN_55

55_BeRKaN_55

Üye
insanın ölüsünden değil yaşayanından kork!!!!!!!!!
 
buketcik

buketcik

Üye
    Konu Sahibi
ben ölüden daha çok korkarım ama:aha:
 

pelın_

bende:D
 
buketcik

buketcik

Üye
    Konu Sahibi
kız bana bak.bişeyi çok an mamak lazım dı değilmi.:ehe
 

pelın_

öle :) ama buna artık cok andık allah yandıkk:naughty:
 
buketcik

buketcik

Üye
    Konu Sahibi
tövbe tövbee:off:
 

pelın_

:op:
 
buketcik

buketcik

Üye
    Konu Sahibi
tövbe de kız.:aha:
 

pelın_

demem:d:ehe:ehe
 
buketcik

buketcik

Üye
    Konu Sahibi
desen iyi edersin.akşam akşam.:aha:
 

pelın_

aman ya bıgun bızde gıtcez surda 2012 ye ne kaldı:op:
 
  • Beğen
Tepkiler: buketcik
buketcik

buketcik

Üye
    Konu Sahibi
nediyim sana ben bilmemki.
fazla spam yaptık yazma daha:evet:
 

pelın_

ondan zaten korkuyoruz :ağlarım:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

TuRkiShCowboy
Cevap
27
Görüntüleme
1K
Doğuş Pertez
  • Kilitli
    • Beğen
Cevap
0
Görüntüleme
3K
Doğuş Pertez


Üst Alt