Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
ceset masasının dekor oluşu........
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
buketcik
Üye
Konu Sahibi
ölmedi kalbimizde yaşıyor değil.
ölmedi evimizde yaşıyor.hep yaşatacağız.masa olarak da olsa
pelın_
delı ya komık olan tarafıda bu kadınn torunu falan varsa torunu şey dıyemıycek ben dogmadan ölmus hıc goremedım falan dıye :d aa ewet gecen ustunde yemek yedık falan dıye ay komık
buketcik
Üye
Konu Sahibi
tövbe tövbeee
pelın_
öle ama mantıklı dusundugunde
buketcik
Üye
Konu Sahibi
ne cesetmiş yahuu
pelın_
evın ortasına koyarsa öle olur adam gıbı gomseydı yada yaksaydı onların gelenklerıne gore sorun olmazdı
55_BeRKaN_55
Üye
insanın ölüsünden değil yaşayanından kork!!!!!!!!!
buketcik
Üye
Konu Sahibi
ben ölüden daha çok korkarım ama
pelın_
bende
buketcik
Üye
Konu Sahibi
kız bana bak.bişeyi çok an mamak lazım dı değilmi.
pelın_
öle ama buna artık cok andık allah yandıkk
buketcik
Üye
Konu Sahibi
tövbe tövbee
pelın_
buketcik
Üye
Konu Sahibi
tövbe de kız.
pelın_
dememehe
buketcik
Üye
Konu Sahibi
desen iyi edersin.akşam akşam.
pelın_
aman ya bıgun bızde gıtcez surda 2012 ye ne kaldı
buketcik
Üye
Konu Sahibi
nediyim sana ben bilmemki.
fazla spam yaptık yazma daha