ceset masasının dekor oluşu........

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Silinen Üye 776553

Silinen Üye 776553

Kapalı Hesap
Allahım sana geliyorum:ağlarım:
 


buketcik

buketcik

Üye
    Konu Sahibi
tövbe tövbee:ehe
 
Sandrake

Sandrake

Üye
3.5 3.5
 
buketcik

buketcik

Üye
    Konu Sahibi
hey Allahım yaa:d:
 
By_AkA

By_AkA

Üye
cesetten korkulurmu ya
 

pelın_

oda guzelmıss:)
 
mangdaşire

mangdaşire

Üye
ölüyü görünce herhalde paçadan bırakırım. :ehe:D
 
LuckyDALT0N

LuckyDALT0N

Üye
Direk küfür ederim,çıkarım o evden :ehe
 
buketcik

buketcik

Üye
    Konu Sahibi
ölmüş adam :d:küfür etsen ne dicek tabi değilmiiiii:ehe
 

pelın_

valla ne yalan solıyım bende ederım:d
 
  • Beğen
Tepkiler: LuckyDALT0N
Fahrettin.Onay

Fahrettin.Onay

Üye
fena ya gerçekten orda olsam altıma yapardım :D
 

pelın_

:ehe:ehe
 
Fahrettin.Onay

Fahrettin.Onay

Üye
:d:
 
buketcik

buketcik

Üye
    Konu Sahibi
Korkmayın bişey olmaz:ehe
 

pelın_

korkulur be ne o öle:naughty::ağlarım:
 
LuckyDALT0N

LuckyDALT0N

Üye
Yok canım altınada yaparsan yuh,ya bence ölüden değil diriden korkmalı bi insan :ehe
 
buketcik

buketcik

Üye
    Konu Sahibi
cest değilde ölü yada canısz insanın masa oluşu diye açsaydım sanırım daha sakin olucaktı.cest diyince içim bir acayip oluyor.:ehe
 
Fahrettin.Onay

Fahrettin.Onay

Üye
evet ya ceset daha bi ürpertici :D
 
  • Beğen
Tepkiler: buketcik
buketcik

buketcik

Üye
    Konu Sahibi
no ceset:d:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

TuRkiShCowboy
Cevap
27
Görüntüleme
1K
Doğuş Pertez
  • Kilitli
    • Beğen
Cevap
0
Görüntüleme
3K
Doğuş Pertez


Üst Alt